piątek, 23 lutego 2018

Pazurki - klasyka burgunt + złoto #6

Hej Kochani !

Witam Was w to mroźne popołudnie. Jak go spędzacie ? Ja właśnie przy kubku gorącej kawy postanowiłam zrobić dla Was szybki i króciutki post , dotyczący jak sam tytuł wskazuje paznokci. Nie wiem czy też tak macie ale ja nigdy nie potrafię się zdecydować jakie pazury chcę mieć ;D , najchętniej wzięłabym każdy , jednak kolekcja mi się tak rozrosła ,że palców by mi nie starczyło by to zrobić ;P. Ostatnio na moich dłoniach dużo się działo , bawiłam się troszkę kolorami, zdobieniami .. , teraz więc postanowiłam na coś bardziej klasycznego a zarazem eleganckiego:). A mianowicie burgunt ze złotem.
Zmieniłam też znów mój kształt paznokci, na delikatną " trumienkę". Chociaż nadal jestem zwolenniczką migdałków i pewnie kolejnym razem do nich wrócę! ;D.
Ale dobra , bo tak gadam i gadam a może w końcu pokażę Wam to, z czym dziś przyszłam. Mnie efekt końcowy się bardzo podoba :) , jednak jestem ciekawa waszej opinii. Jak Wam się podobają? Moim zdaniem to już ostatni rzut na takie ciemne kolorki ,bo...wiosna tuż tuż ! A z nią jak wiadomo - pastelowe kolorki :), które osobiście też uwielbiam :) !. Oto moja ostatnia wena:


Lakiery użyte w stylizacji:
Neonail - Calm Burgundy 
Semilac- Gold Disco 



Jak Wam się podoba takie połączenie? 

13 komentarzy:

  1. przepiękne :D Powiedz mi, bo ja dopiero od niedawna się bawię w hybrydy. Jak utrzymuje się lakier z semilaca na bazie z neo naila i odwrotnie? :D na razie mam tylko neo nail, ale czytałam dużo pozytywów o basie z semilaca extend base i chciałabym wypróbować, jedna z neonaila mam już tyle kolorów i nie wiem czy bedzie ze sobą współgrało :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie firmy są podobne cenowo i jakościowo. Ja właśnie zawsze głównie te dwie firmy z sobą łączę i wszystko super się trzyma :). Duży wpływ na trwałość ma też przygotowanie samej płytki.
      Pozdrawiam,

      Usuń
  2. Takie bardzo sylwestrowe. :) W mojej stylizacji paznokci takie właśnie są na okres listopad/grudzień. Teraz stawiam na jaśniejsze, przywołujące wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze chwilę i też pastele pójdą u mnie w ruch:)

      Usuń
  3. Super połączenie :) Skojarzyło mi się z jesienią :) Ja mam obecnie na pazurkach lakier termiczny Semilac i przywołuję już cieplejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pazurki!!! Bardzo ładne połączenie kolorów!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne czerwone paznokcie z nutką złotego! :)
    Pozdrawiam cieplutko ^^

    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba to zestawienie.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gościć Cię na moim blogu. Zostaw coś po sobie , komentarz lub mnie zaobserwuj, a odwdzięczę się tym samym :)