piątek, 27 kwietnia 2018

Vlog: Rumunia -fotorelacja

Witajcie !

Dziś przychodzę do Was z pierwszym (i mam nadzieje nie ostatnim) Vlogiem. Bardzo się cieszę,  że mogłam zwiedzić ten jakże piękny kraj. Dodam ,że to moja pierwsza zagraniczna podróż,  dlatego też tak bardzo się cieszę,  że na kwietniowy urlop udało nam się ze znajomymi wyjechać.  Przez to też ostatnio byłam mniej aktywna na blogu , ale teraz,naładowana energią , wracam ,nadrabiam zaległości i działam!

Rumunia jak wiadomo , nie jest najbogatszym krajem i można to łatwo zauważyć od samego początku.  Warto jednak tam pojechać dla przepięknych widoków. Wszędzie jest mnóstwo zieleni ,gór  , strumykow.  Do tego cisza ,spokój. .,fajnie można odpocząć i naładować akumulatory ; D

Z ciekawych miejsc , które udało mi się zobaczyć to na pewno Wesoły Cmentarz w Sapancie, Braszow  ( rynek) oraz zamek Rasnov , z którego widać piękna panoramę miasta i jeśli tylko będziecie mieć okazję to serdecznie polecam.
Na sam koniec uderzylismy do Tokaju na Węgrzech. Oczywiście jak to w mieście wina , zakupy zostały zrobione ;), później grill i powrót do domu.

ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :














Do następnego  ! :*

6 komentarzy:

Miło mi gościć Cię na moim blogu. Zostaw coś po sobie , komentarz lub mnie zaobserwuj, a odwdzięczę się tym samym :)