poniedziałek, 28 maja 2018

Bourjois CC Cream - kosmetyk idealny na lato?

Witajcie!
Ostatnio chwilkę mnie tu nie było, niestety zostałam pochłonięta przez pracę i obowiązki, jednak na szczęście owy "maraton " mam już za sobą i mogę poświęcić Wam więcej czasu.
Za oknem mamy już na prawdę bardzo fajną pogodę :), ja osobiście jestem ciepło lubna ;D, uwielbiam lato, słońce, opalanie. W tym czasie również rezygnuję z bardzo ciężkich podkładów, które stosuję okazjonalnie, a przechodzę na leciutkie kremy, o którym dziś się dowiecie;).
A mowa tu oczywiście o kremie CC z marki Bourjois:



Zaczynając od początku krem ma bardzo wygodne opakowanie. Jak widać jest to krem w tubce, z fajnym dozownikiem , dzięki czemu możemy wycisnąć odpowiednią ilość produktu. Jeśli chodzi o pojemność mamy tutaj 30ml produktu, czyli taką standardową jak dla podkładów. Trzeba zaznaczyć , że produkt ten ma rzadką konsystencję. Z mojej kolekcji fluidów i kremów tego typu, ten jest zdecydowanie najrzadszy.



Wydawało by się , że przez swoją bardzo rzadką konsystencję ,krem ten będzie miał bardzo malutkie krycie, a jest całkiem inaczej. Po pierwszym użyciu , byłam w wielkim szoku jak zobaczyłam jak ten produkt wygląda na twarzy. Mogę powiedzieć, że przez chwilkę zapomniałam że mam na sobie tylko krem CC. Jak na produkt tego typu krycie jest naprawdę dobre. Produkt pięknie wyrównuje koloryt cery ,stapia się z nią i wygląda bardzo naturalnie. Często mam delikatne zaczerwienienia na policzkach i produkt bez problemu sobie z nimi radzi.

Tutaj zdjęcie już w skończonym ,delikatnym makijażu:


Ja jestem z niego bardzo zadowolona. Według mnie taki leciutki krem, który ma całkiem fajne krycie i ładnie ujednolica koloryt cery jest idealny na letnie dni. Dodatkowo krem ten bardzo fajnie przyjmuje kolejne produkty. Nie ma problemu z ładnym roztarciem bronzera na policzkach, nie robi plam.., produkt jak najbardziej na tak!

Dodatkowo kupiłam go na promocji w drogerii SuperPharm , gdzie zapłaciłam za niego ok.20zł , dokładnie nie pamiętam ,jednak nie była to wysoka kwota jak za taki produkt, który też muszę zaznaczyć ,że jest bardzo wydajny! Jest to z pewnością zasługa jego konsystencji, dzięki której niewielka ilość wystarcza na pokrycie całej twarzy. Jeżeli jeszcze go nie próbowaliście, to serdecznie polecam !




Czy są tu jeszcze zwolennicy kremu CC na lato ? :)

29 komentarzy:

  1. Bardzo fajny krem, ale jeszcze go nie używałam, więc ciekawe jak by się sprawdził u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy krem <3
    Na pewno dobrze się sprawdza :D

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W lecie kremy BB i im podobne zdecydowanie królują w moim makijażu =) Wszystkie podkłady dosłownie spływają mi z twarzy xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja latem też zmieniam podkład - z bardziej treściwego, na lżejszy i mniej kryjący.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam, lubiłam, choć nie był dla mojej skóry mieszanej ideałem, bo szybko z niej znikął :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja raczej rzadko używam ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Na moje niedoskonałości wybieram lekkie podkłady , kremy BB czy CC nie dają rady. To dla osób z bardzo ładna cera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, podkłady mają lepsze krycie, jednak ten też całkiem fajnie sobie radzi;)

      Usuń
  8. Pieknie wyglada na Twojej skorze :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglada ciekawie , ale moja skóra pewnie by nie wytrzymała
    http://mrsmysterious00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Na lato szukam wlasnie jakiegos super lekkiego kremu koloryzującego *(tak to nazwijmy) tego nie miałam, ale chętnie spróbuję jesli zobaczę na swojej skórze próbkę... wydaje sie jak dla mnie strasznie ciemny ;C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam:) , myślę że znajdziesz odpowiedni odcień dla siebie

      Usuń
  11. Ja właśnie szukam na to lato czegoś lekkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny, szukam właśnie czegoś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię lekkie podkłądy i wszelkie bb i cc na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wygląda ślicznie na buzi! jaram się:D obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie tego typu produkty niestety nie sprawdzają się. Mam zdecydowanie zbyt jasną karnację.

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałęm 3 opakowania dla mnie świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawi mnie jakby się u mnie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam podkład z tej serii i też go bardzo lubię :) Kremu CC jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. myślałam nad nim ostatnio bardzo intensywnie, jednak najwet najjaśniejszy kolor był mega za ciemny dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja wolę na lato azjatykie bb z wysokim SPF

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny produkt na lato, ładnie się prezentuje na cerze.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gościć Cię na moim blogu. Zostaw coś po sobie , komentarz lub mnie zaobserwuj, a odwdzięczę się tym samym :)