sobota, 2 czerwca 2018

Pazurki #8- Marilyn Monroe w towarzystwie pastelowego fioletu + jak aplikować wodne naklejki ?

Cześć Kochani!, 

Dziś, w ten piękny (choć u mnie troszkę zachmurzony) początek weekendu przychodzę do Was z kolejną paznokciową inspiracją . Ostatni taki post był już jakiś czas temu, więc pomyślałam ,że to najwyższy czas na zrobienie nowego:). Dodatkowo dowiecie się ,jak w prosty sposób ozdobić swoje paznokcie za pomocą naklejek wodnych. Jeżeli interesuje Was taka tematyka to zapraszam dalej! 



Naklejki wodne - czym różnią się od tradycyjnych?

Każde naklejki działają bardzo podobnie. Te tradycyjne odklejamy i po prostu przyklejamy na paznokcie, gdyż mają warstwę kleju na odwrocie. W naklejkach wodnych tego nie ma . Dlatego też jest tu inna metoda przyklejania.


Naklejki wodne nie bez przyczyny noszą taką nazwę. A to wszystko dlatego, iż do ich zastosowania potrzebna jest właśnie woda. Przed przyklejeniem tego typu naklejki musi ona zostać zanurzona w wodzie (jest to dosłownie kilka ,kilkanaście sekund). Po zanurzeniu naklejka pięknie odchodzi z kartonika na którym leżała i możemy ją bez problemu przenieść na paznokieć. Ja dodatkowo delikatnie ją odsączam z nadmiaru wody. Ale zacznijmy od początku:


Moja aplikacja naklejek wodnych:
  • oderwanie folii ochronnej z naklejki
  • zanurzenie naklejki w wodzie (kilka sekund)
  • wyjęcie naklejki, delikatne odsączenie z wody (np. papierowym ręcznikiem)
  • umieszczenie naklejki na paznokciu za pomocą pęsety, patyczka lub palców- komu jak wygodnie ( ja nakładam naklejkę na drugą warstwę koloru ,odtłuszczoną cleanerem!). Ważne jest dobre dociśnięcie naklejki by paznokieć był gładki.
  • aplikacja topu hybrydowego ( u mnie w przypadku naklejek zawsze dwie cienkie warstwy, by dokładnie zabezpieczyć paznokieć, pamiętając również o wolnym brzegu paznokcia.

A teraz już jedna z moich ostatnich stylizacji. Główną rolę odgrywa tu kolor Acapulco z NeoNail oraz oczywiście naklejki wodne:




24 komentarze:

  1. Ja jestem na kupnie zestawu do naklejek ale w sumie nie tych wodnych ale te na ciepło co są :) wodne raczej słabo u mnie wytrzymują :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Skończona stylizacja wygląda pięknie. Jeszcze nigdy nie korzystałam z takich naklejek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Można uzyskac rewelacyjne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. So fresh and lovely nail color!
    I`m your new subscriber in Google+ and GFC
    Follow back? Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  5. Naklejka z Marylin Monroe jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie korzystałam nigdy z takich naklejek :) Zresztą na moich pazurkach żadne naklejki nie chcą się trzymać ani koraliki i to mimo tego, że dobrze zabezpieczam topem. Zawsze jakaś maleńka część się odlepi, a potem cała naklejka. Nie mniej jednak u Ciebie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też na samym początku miałam z tym problem , teraz jest już ok:)

      Usuń
  7. Ale świetne! Muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie korzystałam z takich naklejek. Pora to nadrobić, bo wyglądają super. Fajna sprawa szczególnie na lato.

    OdpowiedzUsuń
  9. sama mam naklejki wodne w swojej kolekcji, jednak jeszcze ich nie używałam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy jeszcze ni używałam naklejek, a efekt jest świetny!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gościć Cię na moim blogu. Zostaw coś po sobie , komentarz lub mnie zaobserwuj, a odwdzięczę się tym samym :)