czwartek, 15 marca 2018

Nowa paletka Lovely Choco Bons! - swatche, test, pierwszy makijaż


Witajcie!
Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo się cieszę, że coraz to więcej marek (szczególnie tych drogeryjnych) robi coraz to lepsze kosmetyki:). Skuszona popularnością , pozytywnymi opiniami w internecie oraz oczywiście ceną postanowiłam kupić i przetestować jedną z nowszych paletek, o mowa tu o LOVELY CHOCO BONS.



Paletka pięknie się prezentuje. Składa się z 7 pięknych, mocno napigmentowanych kolorów! Tak, pigmentacja w tej paletce jest na prawdę genialna. Byłam pod ogromnym wrażeniem , gdy pierwszy raz mogłam jej "dotknąć". Swatche zrobione są bez użycia bazy.
Również dobór kolorystyczny w tej paletce bardzo mi się podoba (szczególnie to, że jest matowy beż i czerń). 



Paletkę dostaniemy w rossmanie za 19,99zł.

Ps. W kwietniu rusza promocja -49% na kolorówkę, więc może warto poczekać :)






A teraz zobaczycie paletkę w akcji :).
Pierwsze wrażenie i pierwszy makijaż jaki udało mi się nią wykonać:). Jednak myślę ,że nie będzie to jedyny wykonany tą paletką, gdyż przypadła mi do gustu. 
Ciekawi co zmalowałam ? ;D , zapraszam!





Makijaż wykonany w całości nową paletką marki Lovely " Choco Bons". Jeśli jesteście ciekawi , jak wykonałam makijaż ,zapraszam do czytania.


  1. Na całą ruchomą powiekę ,aż pod łuk brwiowy nakładam bazę ( w moim przypadku korektor Collection Lasting Perfection).
  2. Beżowy cień nakładam pod łukiem brwiowym, by zmatowić ten obszar.
  3. Powyżej ruchomej powieki, jak również delikatnie w zewnętrznym kąciku, pędzelkiem "kulką" nakładam pomarańczowy cień. Rozcieram wszystkie granice.
  4. Pogłębiając załamanie w zewnętrzny kącik nakładam fioletowy cień z paletki. Blenduję do momentu aż ładnie połączy się z nałożoną wcześniej pomarańczą. 
  5. Trzecim w kolejności cieniem ,zaznaczam wewnętrzną część powieki.
  6. Przechodzę do dolnej powieki i nakładam na nią pomarańczowy cień, ten sam co używałam powyżej załamania. Rozcieram. 
  7. Rysuję kreskę na powiece czarnym elinerem.
  8. Tuszuję rzęsy i Gotowe ! :)

33 komentarze:

  1. Bardzo ładny makijaż. Trzy ostatnie kolory nie moje. Dobrze wiedzieć o promocji na motorówkę, dziękuję:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kolorki :) Ja będę polować na brzoskwiniową paletę tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No pigmentacja mnie zachwyciła, pięknie kolorki się prezentują! :) Chętnie ją za taką cenę wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny makijaż :-) Promocji na kolorówkę wypatruje :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. paletka ma ładne odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Calkiem niezla paletka. Kolory pasuja do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo schludny makijaż - paletka też warta uwagi! :D

    W wolnej, od malowania, chwili zapraszam do mnie www.malg0czi.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorki z tej paletki nie są do końca moje, więc raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie Ci wyszło, kolory są całkiem ok, ale ja jakoś rzadko kupuję nowe paletki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również dawno żadnej nie kupowałam , dopiero tą:)

      Usuń
  10. Lovely wbrew pozorom robi bardzo dobre kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawiam się nad tą paletą szczerze pisząc

    OdpowiedzUsuń
  12. te cienie są rewelacyjnie napigmentowane :D

    OdpowiedzUsuń
  13. very beautifull colors dear you look pretty chic..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne kolory i bardzo ładny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne kolorki ma ta paletka i ładny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Generalnie to wolę zobaczyć cienie na oku, bo swatche na ręce nie zawsze są miarodajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatni raz rok temu brałam udział w tej promocji na kolorówkę, nic więc dziwnego, ze jej wyczekuję z utęsknieniem ;) A tę paletę widzę po raz pierwszy, kolory jednak nie do końca mi odpowiadają.

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam z niecierpliwością na tą promocje w kwietniu! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gościć Cię na moim blogu. Zostaw coś po sobie , komentarz lub mnie zaobserwuj, a odwdzięczę się tym samym :)