czwartek, 9 listopada 2017

Paznokciowe LoVe - czyli moja kolekcja HYBRYD

Kto mnie zna wie ,że mam bzika na punkcie paznokci. Bez hybryd nie potrafię sobie obecnie wyobrazić życia.
Dziś przychodzę do Was ,by się pochwalić moją kolekcją hybryd , a dokładniej moim kosmetycznym kuferkiem. Dodam ,iż jest to kolekcja hybrydowa, a mam w zanadrzu jeszcze żelową. Chcecie ją również zobaczyć ?;) Kto wie, może to właśnie o tym ,będzie kolejny post:)


Zdjęcia pokazują mój kuferek , w którym to trzymam większość moich "zdobyczy".
Niestety moja kolekcja jest już spora na tyle, że niektóre rzeczy trzymam osobno. Dotyczy to m.in ozdób , do którego mam osobne koszyczki. Ułatwia to też znacznie szukania rzeczy , na które aktualnie mam ochotę, bez zbędnego "grzebania" w kuferku:)


Teraz, po tym "ogólnym " wstępie , pokażę Wam bardziej szczegółowo moją kolekcję, a zacznę od lampy. 
Niewątpliwie jest to rzecz niezbędna , do zrobienia czy to manicure hybrydowego czy żelowego. Obecnie na rynku mamy ich ogromny wybór. Ja swoją pierwszą lampę ,a w zasadzie cały zestaw hybrydowy , kupiłam jakieś 3 lata temu. Niestety lakierów z tamtego zestawu Wam nie pokaże, gdyż już dawno je wyrzuciłam... Z czego teraz z perspektywy czasu bardzo się cieszę. Jednym słowem , były okropne! Jednak wtedy ,nie miałam na temat hybryd zielonego pojęcia, a przez te lata trochę się zmieniło:) . Lampka jednak została i mam ją do dziś !

Zaczynałam od tradycyjnej lampy UV 36W ( zdjęcie obok). Była to lampka ,którą zamówiłam z zestawem startowym. I powiem Wam że jestem z niej bardzo zadowolona! Służy mi do dziś! Oczywiście, żarówki co jakiś czas wymieniam (osobiście kupuję żarówki z firmy Semilac), ale lampa służy mi do dziś. Zarówno do hybryd jak i do żeli:)

Po jakimś czasie doszłam do wniosku ,że chcę coś nowego. Mowa tu o lampie ledowej, gdyż znacznie skraca czas pracy ,są wygodniejsze i co tu dużo mówić- bardziej popularne :) 
Mój wybór padł na lampę Semilac Led 6W. Bardzo fajna , mała, zgrabna lampka. Fajnie sprawuje się do hybryd , jednak do żeli wolę używać tradycyjnej UV-ki ,ze względu na większą moc. Dlatego też często używam ich razem. Lecz zastanawiam się nad zakupem mocniejszej lampki led , która posłuży mi sama w sobie. 
Ciekawa jestem jakie lampki Wy macie i polecacie? :) 

Teraz powiem troszkę o moich "narzędziach", niezbędnych do pracy :)


Pilniczki i bloczki - obowiązkowo! Dzięki nim przygotuje płytkę paznokcia pod manicure. Mam kilka rodzai. Jedne służą mi do nadania kształtu paznokciom, inne- do ściągnięcia koloru hybrydowego z żelu. Tak , niestety nie posiadam jeszcze frezarki, lecz mam nadzieję , że w niedalekiej przyszłości się to zmieni:)

Natomiast bloczki- tradycyjnie! do zmatowienia paznokci, bądź usunięcia resztek lakieru.



Teraz skórki! Osobiście uwielbiam je wycinać, gdyż samo "odsunięcie" u mnie wygląda bardzo nieestetycznie. Poza tym zawsze po wycięciu mamy dłuższego paznokcia ! :D Wprawdzie około 2mm ,ale zawsze coś :) 
Zgadzacie się?





 Płyn odtłuszczający do płytki. Myślę że tego produktu opisywać nie muszę:). Ja wybrałam ten z marki Semilac, jednak większość firm ma go w swoim asortymencie. Odtłuszcza płytkę zwiększając tym samym przyczepność produktów , jak również przedłuża trwałość manicure :). 
I kolejny bardzo znany produkt. Remover ! Inaczej aceton ,jednak z dodatkiem lanoliny- przez co nie wysusza tak paznokci i skórek jak czysty aceton. Przyznam się ,że ostatnio bardzo rzadko po niego sięgam , gdyż mając paznokcie żelowe -hybrydę po prostu ściągam pilniczkiem:)




I teraaaz chyba najlepsze ! Przegląd lakierów! <3


fcncv



Na początku bazy i topy. Te które ja posiadam widać na zdjęciu po lewej stronie. Uwielbiam markę Neonail (https://www.neonail.pl/) oraz Semilac ( https://semilac.pl/pl/). I to ich produktów mam najwięcej. Również pokochałam bazę z Victoria Vynn( http://victoriavynn.com/sklep/). Bardzo fajnie wzmacnia paznokcie. Gęsta konsystencja pozwala też na szybkie przedłużenie paznokci:) Moim zdaniem super produkt!
Znacie?








I to mój dotychczasowy "dorobek" kolorystyczny :D. Nie mam jednej gamy kolorystycznej czy typów kolorów , które wyłącznie kupuję. Lubię różnorodność! Dany kolor jaki mam na paznokciach zależy od wielu rzeczy :) , mi.in od pory roku czy nawet ... humoru! :D. Teraz jesienią lubię znacznie ciemniejsze kolory - natomiast latem , królowały głównie neony.
Kilka lakierów ,które posiadam mam również z marki Indigo. Jednak osobiście nie jestem jej największą fanką. Kolory cudne, jednak wiele ma problem ze słabą pigmentacją, albo- ja już jestem zbyt wymagająca :D.

... teraz troszkę zdobienia:





Zdobienia? O tak ! Uwielbiam!
I to w różnej postaci. Widać to zresztą na zdjęciach:). Jeżeli mam sporo czasu i ochotę - tworzę wzorki sama, własnoręcznie:). Służy mi do tego głównie cienki, precyzyjny pędzelek i żel ( u mnie czarny żel z marki Neonail). Myślę ,że kiedyś pokażę Wam moje "wypociny" w postaci ręcznie malowanych zdobień, lecz nie o tym jest ten dzisiejszy post.
Gdy mam mniej czasu, lub po prostu się śpieszę , to korzystam z naklejek, brokatów, cyrkonii, pyłków... w zależności na co mam ochotę. 

I na sam koniec - oczywiście Oliwka ! <3
Ja wybrałam o zapachu wiśni i banana:). Po prostu lubię jak produkt oprócz dobrego działania -ma ładny zapach. I z pewnością nie tylko ja tak mam:)








A Wy? Macie tu swoich ulubieńców? 
A może coś innego godnego uwagi?
Z chęcią posłucham Waszych opinii :)

25 komentarzy:

  1. Mam taka samą lampę UV i również jestem mega zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie sporo tego ;) Ja mam mniej, ale do użytku domowego jest ok. U mnie głownie króluje Semilac i NeoNail ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja do tej pory miałam tylko hybrydy semilac ;) również obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo lakierów, ja kiedyś chciałam próbować z hybrydami i mam chyba 4 lakiery Semilaca, ale jakoś mi to nie szło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę sporo kolorków w moim stylu. Lubię szarości, granaty oraz miętę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw. Jestem pod wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, miałam podobny kuferek kiedy robiłam sobie paznokcie żelowe oraz tipsy, ale to było już lata temu :D Teraz przerzuciłam się na bezbarwny lakier, bo strasznie wyniszczyłam sobie płytkę paznokciową. Bardzo fajny zestaw!

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety już nie potrafię zrobić przerwy chyba ;) bez paznokci czuje się okropnie ;)

      Usuń
  8. Zazdroszczę takiej bogatej kolekcji!
    Zyskałaś kolejną stałą czytelniczkę, obserwuje i życzę miłego weekendu. ♥
    Pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://recenzjella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny masz zestaw :)
    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ooooo maaatko zestaw marzeń !!! Ja się męcze lampą 12 V. ale jestem na zakupie dużo mocniejszej bo przy tej to jest męczarnia. Jak narazie mój dobytek to 5 lakierów semilac i 4 Neonail....kuuurde to co ja mam to do Ciebie sie nawet nie umywa !!
    A słyszałaś coś o tym że semilac lubi uczulić po długim stosowaniu??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To osobiście polecam zakup mocniejszej ,ledowej lampki;) I tez zaczynałam kolekcje od kilku lakierów a później kolekcja się rozrasta;)
      a co do uczuleń to prawda . Semilac lubi uczulac ale podobnie jak i inne hybrydy. Zalezy od osob. Ja robie regularnie od 3 lat i nic takiego mnie nie spotkało; )

      Usuń
  11. Ładne kolory😀
    Ja nie używam takich lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo tego masz :) Też uwielbiam hybrydy :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie mam cierpliwości do robienia paznokci hybrydą.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam jeszcze skromną kolekcję hybryd, ale ciągle ją poszerzam :D Dzisiaj już wpadły dwa nowe kolory ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Na bogato to ja nawet nie mam jednej piątej tego co ty :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna kolekcja, od razu mi lepiej, że nie mam jakoś przesadnie dużo :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna kolekcja, znalazłam u ciebie kilka kolorkow które tez mam w swojej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna kolekcja :) U mnie oprócz marki Semilac w lakierach gości również Ingrid, Claresa i La Boom :) A kolory z Indigo wyglądają interesująco :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gościć Cię na moim blogu. Zostaw coś po sobie , komentarz lub mnie zaobserwuj, a odwdzięczę się tym samym :)