czwartek, 19 kwietnia 2018

Long 4 Lashes, Serum przyśpieszające wzrost rzęs - kosmetyk idealny dla posiadaczek krótkich i rzadkich rzęs?

Witajcie!
Jak Wasze humorki przed zbliżającym się weekendem? Co prawda mamy końcówkę tygodnia lecz ja już żyję weekendem , gdyż zbliża mi się urlopik i mały wypad zagranicę ;). Do tego pogoda zapowiada się super, więc nic tylko korzystać.
Dziś przychodzę do Was z recenzją , myślę,że już kultowego kosmetyku do rzęs. Wiem , jak wiele z Was czeka na tą recenzję , jednak musiało upłynąć troszkę czasu bym mogła w pełni ocenić i podsumować ten produkt.

A mowa tu oczywiście o Long 4 Lashes, Serum przyśpieszające wzrost rzęs.



Nie będę Wam wklejać pełnych obietnic producenta, gdyż jest ich w internecie ogrom , podobnie jak efektów ubocznych. Spokojnie można by zrobić o tym osobny wpis ;p.  Specjalnie dla Was zebrałam najistotniejsze i najważniejsze informacje dotyczące tego produktu.

Jest to produkt pielęgnacyjny (serum), które nakładamy w formie przeźroczystego eyelinera po demakijażu ,najlepiej przed pójściem spać.

Produkt nadaje się dla osób , które:

  • mają cieniutkie , krótkie rzęsy
  • straciły swoje naturalne rzęsy
  • chcą poprawić kondycję rzęs

Produkt ma za zadanie:

  • zwiększyć objętość i grubość rzęs
  • zwiększyć liczbę rzęs
  • wzmocnić i zadbać o ich kondycję
  • pogłębić ich kolor


Jak sami widzicie obietnice są bardzo kuszące. Wszystko za sprawą głównego składnika serum - BIMATOPROSTU , który obecnie w kosmetologii jest uznawany za jeden z najbardziej skutecznych związków stymulujących wzrost rzęs.

Przechodząc do konkretów. Serum ma bardzo piękną ,można by rzec elegancką szatę graficzną. Wszystko za sprawą połączenia bieli ze złotem , które bez wątpienia trafia w moje gusta. 
Produkt sam w sobie również wygląda bardzo ekskluzywnie. 





                               Dokładny skład produktu:




Produkt jak już wcześniej wspomniałam ma postać eyelinera. Jest całkowicie przeźroczysty, przez co na oczach kompletnie go nie widać. Aplikator jest na prawdę bardzo przyzwoity, co znacznie ułatwia jego aplikację. Dość długa i precyzyjna końcówka pozwala by dotrzeć do każdej rzęsy.



Produkt stosujemy przed pójściem spać ,co wieczór. Ważna jest tu systematyczność. Czas trwania kuracji to 6 miesięcy , jednak pierwsze efekty widać już po około 3 tygodniach. Jest to moje już drugie opakowanie (pierwsze zużyłam rok temu), teraz rozpoczęłam kurację drugi raz. Produkt nie ma zapachu, nie uczula mnie a jego działanie jest na prawdę rewelacyjne.
Co widać na pierwszy rzut oka to produkt zdecydowanie wydłuża rzęsy! Jest to jedne z jego głównych zadań i bez wątpienia to spełnia. Dodatkowo przy dłuższym stosowaniu produkt również te rzęsy zagęszcza, powoduje wyrastanie nowych rzęs.

Dodam, że moje rzęsy z natury są bardzo liche. Dlatego to serum jest dla mnie idealne , jeśli tylko chcę o nie zadbać. Co prawda nie zauważyłam u siebie przyciemnienia rzęs, które producent rzekomo obiecuje... ale , od czego są mascary i henna do rzęs? Dlatego też można mu to wybaczyć. Poniżej prezentuję Wam zdjęcie , jak zmieniły się moje rzęsy:




                                                                             przed

                                                             po miesiącu stosowania:



Ja jestem pod wielkim wrażeniem co to serum potrafi zrobić z moimi rzęsami. Jeśli macie podobny problem i również "liche " rzęsy, myślę że warto wypróbować. Jest to już moje drugie opakowanie , więc o czymś to już świadczy jeśli mnie znacie ;D.

Dostępność: większość drogerii ( np. Rossman , SuperPharm, drogerie internetowe)
Cena: 80zł ( warto jednak polować na promocje , które bardzo często są!)
Pojemność: 3ml



Ktoś już testował ? A może dopiero zaczniecie ? Na pytania odpowiadam w komentarzach ,jak i wiadomościach prywatnych. A może macie coś sprawdzonego godnego uwagi ? :)
Buziaczki ;**

28 komentarzy:

  1. Wow
    Efekt niesamowity.
    Ja używam serum od Delia Cosmetics, ale chyba efekty ciut mniejsze 🤔

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, efekt rewelacyjny! Ciekawe czy efekt utrzyma się długo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę,że tak. trzeba tylko stosować to raz na jakiś czas po kuracji dla podtrzymania efektu

      Usuń
  3. O, efekt widoczny ;) Ja się trochę takich odżywek boję ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. używałam ale niestety kiedy przestałam moje rzęsy zaczęły wypadać :(

    recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. efekt co prawda jest, ale niestety kiedy sie przestaje stosowac serum rzesy wypadaja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Estupendo todo!!Espero tu opinion en mi ultimo post!!!Que pases un buen dia!!!❤💛💙

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny produkt, moja mama go niedawno stosowała i jest bardzo zadowolona z efektu... Muszę go kiedyś zakupić.
    Świetny blog, dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda , ja również powróciłam do niego po roku:)
      miło mi :)

      Usuń
  8. Świetny efekt☺
    Opakowanie też bardzo ładne ☺
    Ja stosowałam wazelina na rzęsy która też się sprawdziła☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał efekt naprawdę piękny jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale efekt, jestem ciekawa jak sprawdziłaby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aktualnie stosuje ten produkt i też jestem pod ogromnym wrażeniem jak poprawiła się kondycja moich rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie używałam tego serum, ale efekty są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo o nim słyszałam, jednak sama nie testowałam :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. MI po nim strasznie ropiały oczy:(

    Buziaki przesyłam i po dłużeszej przerwie zapraszam na nowy post:)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gościć Cię na moim blogu. Zostaw coś po sobie , komentarz lub mnie zaobserwuj, a odwdzięczę się tym samym :)