poniedziałek, 21 maja 2018

Nowości w kosmetyczce- czyli co będę testować w najbliższym czasie?


Dzień Dobry ! ,

Nie wiem czy też tak macie ,że wchodzicie do drogerii po szampon do włosów, a wychodząc macie siatkę rzeczy..? Ja niestety tak mam , tu jakaś promocja , tu przypominam sobie ,że jeszcze to mi się kończy ,tu to. Dajcie znać czy tylko ja tak mam, czy może jest nas więcej ? :)
A teraz już nie przedłużając , chcę przedstawić Wam moje nowości , które w ostatnim czasie do mnie trafiły i które będę dla siebie jak również i dla Was testować. Jeśli taka tematyka Was interesuje to zapraszam!


Na początek produkty marki Bingospa, które dostałam od firmy , za które raz jeszcze dziękuję i których jestem niezmiernie ciekawa:


O marce wiele słyszałam ,jednak nie miałam okazji jeszcze testować ich produktów. Mam dwa produkty do twarzy , jeden do włosów i jeden do ciała. Chciałam produkty z każdej kategorii , gdyż będę miała większe porównanie. 



Błotna maska do twarzy - zacznę od tego produktu bo chyba jego jestem najbardziej ciekawa, gdyż nigdy takiej maski nie miałam. Po otwarciu ukazuje się szarawa maska, która ma bardzo specyficzny zapach. I to niestety tyle co mogę na ten temat powiedzieć. 

Aktywne serum algowe- aż wstyd się przyznać , ale już bardzo bardzo dawno stosowałam jakiekolwiek serum do twarzy. Teraz na pewno to się zmieni. Serum pięknie pachnie i ma kremową konsystencję.

Szybka odżywka do włosów- bardzo podoba mi się opakowanie, które jest z wygodnym dozownikiem. Maska ,którą zmywamy po kilku minutach. Zapach również przyjemny , delikatny.

Czekoladowe masło do ciała- na pewno przyda się po opalaniu ;D. Zapach nazwała bym bardziej waniliowo-czekoladowy. Konsystencja budyniowata , jednak jeszcze nie używałam ;)

Wszystkie produkty dostępne są NA STRONIE PRODUCENTA.


Kolejnym produktem jest odżywka do włosów ,bez spłukiwania marki Loreal:



Lubię takie formy odżywek ,bo są bardzo wygodne. Ta zawiera jeszcze sporo olejków, więc moim rozjaśnionym włosom na pewno się przyda. Słyszałam o niej dobre opinie , jednak jeszcze jej nie miałam. Jest ona dwufazowa i ma delikatny zapach. 



Teraz pora na produkt marki Nivea, a jest to żel-krem do mycia twarzy:


O tym produkcie mogę coś więcej powiedzieć bo jest to już moje drugie opakowanie. Żel ten jest bardzo fajny, o dość gęstej ,kremowej konsystencji. Lubię stosować go po demakijażu lub rano do mycia twarzy. Jest bardzo delikatny , w żaden sposób nie podrażnia skóry, fajnie domywa resztki makijażu. Dodatkowo po jego zastosowaniu skóra jest bardzo miękka , nawilżona. Zapach też bardzo przyjemny , "kremowy", typowy dla produktów tej marki. Mogę go bez zastanowienia polecić:)


Teraz czas na suchy szampon, z firmy bodajże "Colab":


Produkt kupiłam na promocji w drogerii Hebe za ok. 7zł. Bardzo bardzo dawno miałam i używałam suchego szamponu. Stwierdziłam ,że jest to produkt jednak bardzo przydatny w tzw "kryzysowych sytuacjach", więc warto go gdzieś tam mieć pod ręką. Tego jeszcze nie używałam , więc nie mogę się o nim wypowiedzieć , ale co trzeba podkreślić - opakowanie jest słodkie i przyciągające wzrok ;)


Kolejny i już ostatni produkt , który dla Was dziś przygotowałam , to maska kolagenowa pod oczy marki Pil'aten



Maseczka pod oczy w formie wygodnych, kolagenowych płatków. Nakładamy je na maksymalnie 30min ,po czym ściągamy. Bardzo ciekawa jestem ich działania . Dajcie znać , jeśli ktoś z Was już je testował.




Który z produktów najbardziej przyciągnął Waszą uwagę ? :)

33 komentarze:

  1. Płatki zaintrygowały mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O marce Bingospa nie słyszałam jestem ciekawa tej nowości

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli to jest ten żel z drobinkami peelingujacymi od Nivea to mój mąż właśnie niedawno sobie go sprawił. Wygląda uroczo z tą różową tubką:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiele żeli z nivea posiada malutkie granulki, ten akurat ich nie ma ;)

      Usuń
  4. U mnie ostatnio suchy szampon z Colab okazal sie lepszy od Batiste ciekawa jestem jak sprawdzi sie u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, to super;) mam nadzieję że i u mnie tak będzie

      Usuń
  5. zaintrygowały mnie płatki pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Do Testowania nowych kosmetykow podchodze bardzo nie chetniw. Ale Tobie zycze powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wręcz przeciwnie, lubię testować coraz to inne ,nowsze kosmetyki:)

      Usuń
  8. O tym serum z L'oreal słyszałam sporo dobrych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa jestem jak się sprawdzą

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa tych kosmetyków BingoSpa :-))

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem ciekawa tego suchego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tę maseczkę pod oczy, ale jeszcze nie miałam okazji jej przetestować. Ciekawa jestem Twojej opinii na ich temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tylko przetestuje, to na blogu pojawi się wpis:)

      Usuń
  13. Musze zoabzcyć co nowego w Bingo SPa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe produkty. Ja jednak robię zakupy przez internet głównie :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawe kosmetyki :)
    O tej pierwszej firmie nie słyszałam :D

    Zapraszam :D Odwdzięczam się za obserwacje <3
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne nowości :) O Bingo Spa czytałam tylko w sieci. Ciekawi mnie bardzo ten szampon COLAB bo lubię takie kosmetyki w awaryjnych sytuacjach, a słyszałam, że jest nawet jeszcze lepszy niż Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie miałam nigdy batiste ,więc raczej nie będę miała porównania ,ale też takie opinie słyszałam

      Usuń
  17. Aż dziwne , ale z Bingo Spa jeszcze nic nie miałam, chociaż dużo slyszałam. Odżywkę do włosów z Loreala też mam w planach.
    Zostaję i zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Używałam kiedyś peelingu z Bingo Spa i był okej! Jestem bardzo ciekawa tych płatków pod oczy. MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gościć Cię na moim blogu. Zostaw coś po sobie , komentarz lub mnie zaobserwuj, a odwdzięczę się tym samym :)