środa, 17 stycznia 2018

Pazurki #4, Klasyka - french


Witajcie !

Dziś kolejny paznokciowy post na moim blogu :). Po świąteczno- sylwestrowych szaleństwach , gdzie na moich pazurkach sporo się działo, postanowiłam ,że czas na coś spokojniejszego. Wybór jak widać padł na klasyczny french . Piękny , klasyczny manicure na którego szał ogromny był kilka lat temu, jednak nadal dużo Pań wykonuje go sobie obecnie. Często kojarzy się z paznokciami ślubnymi, jednak na co dzień również spisuje się świetnie, gdyż jest delikatny , elegancki oraz pasujący do niemalże wszystkiego ;).

Do jego wykonania użyłam lakierów marki neonail ( white coral oraz natural beauty) oraz pędzelka do zdobień Semilac Nail Art Brush 000-1.







Co myślicie ? Nosicie jeszcze french czy został już dawno zapomniany ? ;)

9 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba i może kiedyś u siebie też zrobię :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. frencz zawsze będzie modny według mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, elegancki i takie właśnie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  4. tyle czasu już robie paznokcie, a takiej klasyki jeszcze nie miałam :)

    http://by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Francuski manicure mam aktualnie na pazurkach. Jest delikatny i pasuje do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gościć Cię na moim blogu. Zostaw coś po sobie , komentarz lub mnie zaobserwuj, a odwdzięczę się tym samym :)