wtorek, 24 kwietnia 2018

Vianek - nawilżający krem do twarzy na dzień- Hit czy Kit?

Dzień Dobry Kochani!
Vianek, Sylveco, Biolaven..,brzmią znajomo ? Oo tak. Przynajmniej taka jest moja odpowiedź , jak i również większości z Was ( tak myślę). Polskie marki kosmetyczne , które produkują naturalne kosmetyki w bardzo przystępnych cenach.

Kosmetyki naturalne biją teraz rekordy popularności zarówno wśród Polaków jak i zagranicą. Przyznam się ,że miałam okazję być na szkoleniu marki Vianek, Sylveco oraz Biolaven, z czego ogromnie się cieszę. Bardzo chciałam przetestować te produkty. Dostałam pełno próbek , jednak jak wiadomo, po próbce nie jesteśmy w stanie dokładnie stwierdzić jak dany produkt się sprawuje. Można jedynie stwierdzić "pierwsze wrażenie" , a takich recenzji nie prowadzę , wolę subiektywne i pełne oceny produktów po określonym czasie użytkowania.
Skoro wstęp mamy za sobą- zapraszam na recenzję :



A pod lupę bierzemy dziś krem nawilżający na dzień ,marki Vianek. Krem ma bardzo ładną szatę graficzną (tzw. seria niebieska). Połączenie biało- niebieskie , delikatne a zarazem przykuwające uwagę bardzo mi się podoba. Również opakowanie kremu nie ma sobie nic do zarzucenia - bardzo zgrabne , proste oraz higieniczne ( za sprawą pompki), która swoją drogą jest bardzo dobrej jakości i dozuje odpowiednią ilość produktu.


Vianek - to polska firma produkująca naturalne produkty i co ważne z produktów dostępnych w Polsce. Więc jeśli ktoś np lubi ekstrakt z papai w kosmetykach - próżno go szukać w tych kosmetykach. Jak wiadomo kosmetyk naturalny , kosmetykowi naturalnemu nie równy. Jak jest tutaj ?  Zajrzyjmy do składu:

Na pierwszy rzut oka wydaje się on długi i skomplikowany.. Jednak wcale tak  nie jest bo niejakie nazwy to m.in:

  • vitis vinifera- ekstrakt z winorośli właściwej
  • triticum vulgare germ oil- olej z kiełków pszenicy
  • xylitol- cukier brzozowy
  • sorbitan stearate- składnik umożliwiający powstanie emulsji
Są to pierwsze składniki kremu. Jak widać wbrew pozorom krem ma bardzo przyzwoity skład. Stosuję go już prawie 2 miesiące, więc myślę ,że spokojnie mogę już co nie co o nim powiedzieć.

Krem ma bardzo przyjemną , ultralekką konsystencję , która wchłania się dosłownie tuż po nałożeniu. Nie pozostawia tłustego filmu ,ani żadnej lepkości na skórze. Jest wprost idealny pod makijaż.


Ma bardzo delikatny zapach , który po nałożeniu na twarz nie jest już wyczuwalny. Jest też bardzo wydajny. Niewielka ilość wystarczy, by pokryć całą twarz , przez co też wystarcza na bardzo długo.



Ja dla przypomnienia mam skórę mieszaną. Jednak ma tendencję do przesuszeń, więc często sięgam po dobrze nawilżające kremy (szczególnie przed aplikacją matujących ,zastygających podkładów). Ten sprawdza się super. Jest leciutki , nie trzeba czekać ,aż wyschnie. Jest dedykowany na dzień i też tylko wtedy go stosuję. Bardzo ładnie nawilża skórę. Jest przyjemna w dotyku. Dodatkowo pięknie aplikuje się na niego podkłady. Jak dla mnie produkt jak najbardziej na tak.


Dajcie znać czy znacie te produkty :)

7 komentarzy:

  1. miałam kremy vianka i niestety ale na mnie nie robią wrażenia :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię dwa kremy z serii odżywczej Vianka. Mam właśnie też krem na dzień oraz pod oczy i oba uwielbiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ten krem ale seria odżywcza z Vianka podbiła moje serce, najlepsze kremy jakie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama jestem posiadaczką mieszanej skóry ale również się kąpiemy dobrze i mocno nawilżające :) akurat od nich nie miałam pókipóki co nie kupię bo mam spory zapas innych kremów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ;) Prawie wszystkie kosmetyki w mojej łazience to własnie Vianek ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gościć Cię na moim blogu. Zostaw coś po sobie , komentarz lub mnie zaobserwuj, a odwdzięczę się tym samym :)