wtorek, 1 maja 2018

Denko - pielęgnacja i kolorówka



Witajcie !
Jak tam początek majówki? Pogoda jak na razie dopisuje i oby tak dalej. U mnie w planach jest mała wycieczka ale póki co przychodzę do Was z pierwszym na blogu denkiem. Dla tych co być może nie wiedzą , seria ta to produkty ,które w ostatnim czasie zużyłam ("zdenkowałam"). Myślę też, że dopiero po zużyciu danego produktu ,możemy wyrazić pełną ocenę danego produktu. 
Gotowi? Zaczynamy :), 

1. Na początek zacznijmy sobie od pielęgnacji. Pierwszy produkt to nawilżający ,różany krem do twarzy marki Bielenda.


Krem ten już pojawił się u mnie na blogu. Pierwsze wrażenia miałam bardzo pozytywne i takie zostały już do końca. Co tu dużo mówić. Bardzo fajny krem , o bardzo delikatnej i leciutkiej konsystencji:). Szybko się wchłania , idealnie sprawdzał się jako baza pod makijaż na dzień. Posiada delikatny różany zapach , który mi osobiście nie przeszkadzał , a wręcz przeciwnie , był bardzo przyjemny. dodatkowo cena też bardzo atrakcyjna. Produkt jak najbardziej na tak !



2. Drugi produkt ,którego bardzo długo używałam ale w końcu zużyłam to produkt do pielęgnacji włosów . Mowa tu o odżywce do włosów w spreyu marki Dove.



Produkty Dove jak wiecie bardzo lubię. Produktu tego używałam długo , dlatego że zamiennie z innymi. Nie robiła jakiś spektakularnych efektów. Stosowałam ją głównie przed rozczesywaniem włosów. Główne jej zalety to piękny zapach (bardzo typowy dla marki Dove) oraz to, iż łatwo rozczesać po niej włosy. Dodatkowo forma jest tu jak najbardziej na plus . Jednak co do regeneracji włosów chyba nie zdziałała nic. Produkt nie jest zły lecz również nie jakiś znakomity :).


3. Miejsce trzecie to już ostatni produkt pielęgnacyjny dziś , a jest to pielęgnacyjny żel pod prysznic od Nivea.



Co tu dużo mówić , powiem w skrócie. Bardzo lubię żele pod prysznic z Nivea! Robią to co mają robić, są bardzo wydajne. Mają fajną ,lekko kremową konsystencję. Dodatkowo ten ma przepiękny kremowo -pomarańczowy zapach. Zakochałam się w nim od pierwszego użycia ;D. Myślę , że to nie ostatni ten żel u mnie :).


4. Rozpoczynamy teraz kolorówkę i na początek zacznijmy może od dwóch podkładów. A jest to True Match od Loreal oraz Healthy Mix od Bourjois.


To już chyba klasyki. Oba lekkie , fajne . Wcześniej bardziej przypadł mi do gustu podkład Bourjois, teraz jest troszkę na odwrót. Loreal to podkład rozświetlający , więc też nie każdemu będzie pasował. U mnie natomiast oba produkty sprawdzały się ok, stąd też mam je w zapasach.


5. Kolejnym produktem ,również makijażowym jest puder prasowany marki Max Factor.



Szczerze Wam powiem ,że za marką nie do końca przepadam . Może i mają swoje perełki , jednak mi nie do końca pasują ich produkty. Dajcie znać jeśli jest coś godnego uwagi. A co do pudru- nie najgorszy lecz też nie najlepszy.. Kiedyś używałam go często i byłam zadowolona. Na chwilę obecną mam dużo innych ,lepszych niż ten. Jak widać też mi spadł i się skruszył, jednak nie było mi go szkoda ;P . Rzadko po niego sięgałam. Produkt o bardzo charakterystycznym zapachu i dość mocnym ! od razu na to wyczulam. Kojarzy mi się osobiście z takimi starymi , babcinymi kosmetykami. Zostawia trochę koloru, więc trzeba dobrze dobrać odcień. Nie stapia się też idealnie z cerą, trzeba się troszkę z nim napracować. Raczej już po ten produkt nie sięgnę.


6. Teraz produkt już ostatni na dzisiaj, ale bardzo fajny. A mowa o marce Wibo i róż do policzków Smooth'n wear.




Niestety koloru nie jestem w stanie Wam odczytać. Ale co do produktu to ja bardzo lubię te róże. Fajna pigmentacja , spory wybór w kolorach . Do tego bardzo zgrabne, poręczne opakowania. Nic dodać nic ująć. Mam już kolejny w zapasie :). Jeśli ktoś jeszcze ich nie miał to trzeba koniecznie wypróbować. Cena za sztukę to ok. 10zł , więc no chyba nic więcej mówić nie trzeba..
\


Dziękuję Wam Kochani za poświęcony czas. Dajcie znać czy używaliście tych produktów i jakie są Wasze opinie . Kończąc życzę Wam udanego długiego weekendu ! ;****

13 komentarzy:

  1. świetne denko ;) ja znam tylko podkład z Loreal bo kiedyś go używałam ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam nic, ale krem Bielenda mnie ciekawi - lubię tą firmę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żel Nivea to zdecydowany ulubieniec! Wpadaj do nas: www.antykwariat-marzen@blogspot.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne denko :) Znam jedynie podkład Healthy Mix, który niekoniecznie polubiłam oraz żel Nivea, którego miałam kilka wariantów i też bardzo je lubię, podobnie jak Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten krem bielendy, świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę tego jest 😉 nic nie znam. Ja ogólnie ostatnio jakoś mało zużywam 😨

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troszkę tak , ja niektóre z tych produktów też ładnych kilka miesięcy zużywałam:)

      Usuń
  7. Miałam odżywkę do włosów Dove i mam dokładnie takie same spostrzeżenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też bardzo lubię żele z nivea :) kiedyś lubiłam ten podkład z loreala, po zmianie formuły niestety podkreśla mi suche skórki :(

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gościć Cię na moim blogu. Zostaw coś po sobie , komentarz lub mnie zaobserwuj, a odwdzięczę się tym samym :)