poniedziałek, 7 maja 2018

Nowości w kosmetyczce! Maj 2018 - Maseczki i opalanie w roli głównej; )


Witajcie,

Jak tam po majówce? Ja miałam sporo wolnego,pogoda też dopisała,  więc udało mi się odpocząć; ). Ostatni post to denko, które pojawiło się u mnie pierwszy raz i jak widać przypadło Wam do gustu. Dziś przychodzę do Was z kosmetykami , które w najbliższym czasie będę testować.  Jeśli taka tematyka Was interesuje - zapraszam dalej !

Nie tak dawno byłam całkiem przypadkiem na zakupach w biedronce.  I trafiłam na świetny wybór maseczek!  Oczywiście nie mogłam się zdecydować na jedną,  więc wzięłam kilka ;D. Domyślam się,  że są to w biedronce produkty tymczasowe,  wiec tym bardziej trafiły do mojego koszyka.


Tak więc zaczniemy sobie od maseczek. Większość jest z firmy "Czyste piękno  ",co  dla mnie jest nowością. I zaczynamy po kolei:

CZYSTE PIĘKNO "ŚLIMAKOWA MASKA NA TWARZ:


Bardzo interesująca maseczka.  Forma w płachcie -czyli jedna z moich ulubionych. Dodatkowo jest przepiękna,cała srebrno -brokatowa, co bez wątpienia przyciąga wzrok  (przynajmniej mój; D). Maska zawiera ekstrakt ze śluzu ślimaka, kolagen oraz alantoine.  Nie ukrywam że bardzo jestem jej ciekawa i w najbliższym czasie ją przetestuje.

Maska numer 2 to również ta sama marka i jest to;

CZYSTE PIĘKNO - CHOCO MASK:


Czekoladowa maska to twarzy ! O tak , to jest to ;D. No bo powiedzcie mi kto z Was nie lubi czekolady?  Ja jestem strasznym łasuchem i jak zobaczyłam tą maskę moje oczy się zaświecily!  Czekoladowe odżywienie i regeneracja skóry - to obiecuje nam producent; ). Maska ,której równie jestem ciekawa jak poprzedniczki.  Zobaczymy jak się sprawdzi.

Kolejna maska i już ostatnia jeśli chodzi o markę "czyste piękno " , jest to maska:

CZYSTE PIĘKNO - MASKA ODŻYWCZA


To już jest standardowa , odżywcza maska w kremowej formie.  Składa się z dwóch etapów,  gdyż oprócz maski mamy dołączony peeling do twarzy. Ma być to bardzo odżywcza maska , bogata w mikroelementy,  zawierająca w swoim składzie m.in algi morskie i ekstrakt z lukrecji. Ciekawa jak sprawdzi się na mojej mieszanej skórze;).

No i kolejna już ostatnia maseczka , również kupiona w biedronce to;

BODY CLUB- MASKA Z KOMÓRKAMI MACIERZYSTYMI RYŻU

Nie ukrywam że opakowanie tej maski też jest bardzo oryginalne i przyciąga wzrok.  Tej maski było wiele rodzajów,  jednak skusiłam się właśnie na tą. Maska ma za zadanie rozświetlić naszą skórę oraz sprawić by była promienna,wypoczęta. Jest to również maska w płachcie.

Teraz kolejna nowość lecz już nie maseczka a podkład.  A dokładniej:

BOURJOIS - CC CREAM


Produkt ten jest juz chyba w większości z Was znany. Ja osobiście nie miałam okazji go jeszcze testować,  dopiero teraz to uczynię; D. Z racji że już nie długo lato , a w lecie nie lubię ciężkiego makijażu skusilam się właśnie na ten produkt.  Wiem,  że opinie na jego temat są bardzo dobre i mam nadzieję, że moja również taka będzie; ).

A teraz kolejne,  jak i zarazem ostatnie produkty są to kosmetyki pielęgnacyjne do dłoni,  czyli :

EVREE -SERUM DO DŁONI oraz NIVEA - KREM DO DŁONI Z KOENZYMEM Q10:



Na sam koniec juz zostawiłam sobie dwie perełki związane z nadchodzącym latem ;D. Kto mnie zna to wie , że uwielbiam słońce i opalanie, tak więc nie może zabraknąć takich produktów. :

BIELENDA - OCHRONNY KREM DO TWARZY SPF 50 oraz PRZYSPIESZACZ OPALANIA


Krem ochronny na tą porę roku to produkt Must Have ,myślę ,że u każdego. Krem taki nakładam nie tylko ,gdy się opalam, lecz nawet gdy wychodzę gdzieś bez makijażu. Drugi produkt to przyśpieszacz opalania o niskiej ochronie bo SPF 6. Nie polecam go osobom, które mają tentencję do oparzeń słonecznych, osobom o bardzo jasnej karnacji oraz na pierwsze dni opalania. Ja mam skórę przyzwyczajoną do słonka ,więc mogę go używać od już:).


Jak Wam się podobają nowości ? Znacie coś z nich ? ;) dzięki i do następnego ;*****

13 komentarzy:

  1. Lubię ten krem CC dobrze kryje i jest długotrwały u mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja szukam dobrego kremu do twarzy z wysokim filtrem ale dla niemowlaka 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poszukaj w tych działach, często są osobne kosmetyki dla maluszków; )

      Usuń
  3. Nie.znam żadnego kosmetyku, ale jestem ich ciekawa 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. O rety mnie interesuje przyspieszacz do opalania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat tego jeszcze nie miałam , jednak markę Bielenda bardzo lubię:)

      Usuń
  5. CC Cream Bourjois wspominam bardzo dobrze! Ładnie krył i nie podkreślał niedoskonałości cery.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gościć Cię na moim blogu. Zostaw coś po sobie , komentarz lub mnie zaobserwuj, a odwdzięczę się tym samym :)