piątek, 16 listopada 2018

Nowości kosmetyczne listopad 2018


Cześć,

Dawno już nie było u mnie serii nowości kosmetycznych na blogu. Dlatego też otóż jest i ona ;). Co prawda nie ma tych produktów dużo , ale zapraszam jeśli taka tematyka Was interesuje i chcieli byście zobaczyć co udało mi się "dorwać" w ostatnim czasie.



                                             
  Perfuma Joanna Krupa, #Follow The Body

Perfumy nie za często się tu pojawiają. Mam jedną swoją ulubioną i przeważnie się jej trzymam, choć lubię też szukać czegoś nowego. Ogólnie rzecz biorąc mam problem z opisywaniem zapachów perfum :D, też tak macie ? Dlatego tutaj wklejam Wam opis producenta:

Już pierwsze nuty brzoskwini i aldehydy zapachu #follow the body pozostawią po sobie niezapomniany powiew ziemisto-drzewnej mieszanki, który przenika całość kompozycji. Akordy białych kwiatów i drzewa sandałowego uwodzą i pozostawiają po sobie lekki powiew tajemnicy.
18% ekstraktu zapachu
Głowa: brzoskwinia, aldehydy
Serce: białe kwiaty, jaśmin

Podstawa: drzewo sandałowe, mech

Ja dodam tylko tyle ,że zapach bardzo mi się podoba. Ciekawa tylko jestem jak będzie z jego utrzymywaniem się:). Myślę,że teraz na jesień fajnie się sprawdzi ,gdyż jest trochę mocniejsza niż moje letnie perfumy i mgiełki które stosowałam :). Czas pokaże. 



                                             
  Joanna, lakier do włosów


Tego produktu miałam już okazję użyć kilka razy i sprawdza się całkiem ok. Kupując lakier zawsze wybieram jeden z najmocniejszych, żeby poradził sobie z moimi niesfornymi włosami i ten daje radę , więc cóż więcej chcieć. Mam nadzieję że mnie nie zawiedzie.



                         
  Cien- odżywcza maseczka na twarz , szyję i dekolt

Ta maseczka trafiła przypadkowo do mojego koszyka będąc na zakupach w Lidlu. Powiem szczerze ,że kosmetyków tej marki nie znam ,być może też dlatego że rzadko tam bywam. Skusiła mnie na pewno cena , bo za maseczkę dałam 1 zł ;D. Za taką cenę aż grzech nie spróbować!



                                     
   Schauma- szampon nabłyszczający

Kolejną rzeczą jest szampon z Schaumy. Powiem Wam ,że szampony zmieniam bardzo bardzo często. Raz dlatego, żeby włosy nie przyzwyczaiły się do jednego a dwa to dlatego , że nie mam wygórowanych wymagań co do tego kosmetyku. Szampon ma po prostu dobrze myć włosy! To jest jego najważniejsze zadanie. Nie powinien tez ich przetłuszczać (bo takie też się u mnie zdarzały). Bardzo często wybieram szampony , które są aktualnie na promocji. Z tej marki miałam już kiedyś szampon i spisywał się całkiem ok. /zobaczymy jak będzie z tym :).


                                  
  Pharmaceris- krem zapobiegający rozstępom

Kolejny kosmetyk to kosmetyk apteczny. A mowa tu o kremie zapobiegającym rozstępom od marki Pharmaceris. Z racji mojego stanu, o którym pisałam TUTAJ moja skóra jest teraz podatna na różne uszkodzenia , w tym rozstępy. Z pomocą przychodzi ten krem , który ma rzekomo im zapobiegać. Muszę powiedzieć ,że stosuję go już dobre 3 miesiące i jak na razie nic na mojej skórze się nie pojawiło. Oby tak dalej ! Jeśli macie coś do polecenia kobietom w ciąży to z przyjemnością posłucham ;).


                                                
    Bourjois- krem CC

O tym produkcie nie będę się długo rozpisywać. Kocham , kocham i jeszcze raz kocham ! To już moje chyba czwarte opakowanie a to już o czymś świadczy. Zmieniłam jedynie kolor na troszkę jaśniejszy , gdyż niestety opalenizna powoli mi zanika. Więcej o tym produkcie przeczytacie w osobnym poście.


                                        
Wibo- matowa pomadka w płynie


Kolejny i już ostatni kosmetyk na dziś. Jest nim matowa pomadka od marki Wibo. Pomadki tego typu lubię najbardziej, z racji za ich trwałość. Moimi ulubionymi są te z Bourjois czy Golden Rose. Tą kupiłam na ostatniej promocji w Rossmanie. Kolor oczywiście bardzo mój ;D czyli taki brudny różyk. Mam takich wiele ale , jeszcze jedna chyba nie zaszkodzi :).






Mieliście któreś z tych produktów ? Lub macie coś do polecenia innego ? Dziękuję za uwagę i do następnego!
Buziaki ;*

17 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie zapach Joanny Krupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. https://m.zeberka.pl/art/nie-uwierzycie-ale-najlepszy-krem-nawilzajacy-kupicie-za-9-zl-w-lidlu-42811
    Co do produktów z Lidla, to mają całkiem niezłe składy. Krem cień za ok. 9zl,ma lepszy skład i efekty niż taki super ekstra wypasiony za np. 1000 zł. Warto przetestować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę się im chyba lepiej przyjrzeć:) ,skoro tak jest. Dziękuję za radę, myślę ,że oprócz maseczki coś jeszcze przetestuję :)

      Usuń
  3. Najbardziej zaciekawiłaś mnie perfumami Joanny Krupy! <3 Nic w tym dziwnego, mam słabość do perfum i coraz powiększam swoją kolekcję o kolejne flakoniki cudownych zapachów.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfumik musi fajnie pachnieć :O

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/11/torby-pokrowce-wystroj-wnetrz-youpibagpl.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio też mam fazę na szukanie nowych zapachów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze poznać opinie o tych produktach, ja ich nigdy nie używałam, ale kojarze większość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, recenzję poszczególnych produktów będą na pewno, tylko muszę dokładnie każde przetestować:)

      Usuń
  7. super blog ! muszę wpadać częściej , ja dopiero zaczynam jeśli masz ochote to wpadnij będzie mi bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za Schaumą, zawsze miałam po niej łupież.

    OdpowiedzUsuń
  9. Perfumy Esotiq niby są ładne, ale, na mnie przynajmniej, z godziny na godzinę z zapachu wydobywa się koszmarna nuta :(

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gościć Cię na moim blogu. Zostaw coś po sobie , komentarz lub mnie zaobserwuj, a odwdzięczę się tym samym :)