środa, 20 czerwca 2018

Fotorelacja: Urlop- polskie morze

Witajcie Kochani!
Wszystko co dobre szybko się kończy. Podobnie było z moim ostatnim urlopem, który udało mi się spędzić nad polskim morzem. Pogoda była średnia , jednak mimo to wyjazd bardzo dobrze wspominam. Wiele rzeczy się wydarzyło , wiele też udało mi się zobaczyć;).Zwiedzić udało mi się m.in Władysławowo, Hel, Juratę, Gdynie, Sopot i Gdańsk.
Przez to miałam też chwilę odpoczynku i dla siebie i od bloga. Kto mnie śledzi wie, że jestem bardziej aktywna chociażby na instagramie ,na którego zapraszam jeśli jeszcze Was tam nie ma . A tymczasem zapraszam na fotorelację !:)










A jak tam Wasz urlop? Gdzie planujecie się wybrać?

6 komentarzy:

  1. Kocham polskie morze tylko niestety zazwyczaj w czasie urlopu nie mam szczęścia do pogody :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham nasze Morze, uwielbiam, zdjęcia fajne, byłam w każdym miejscu w którym i Ty byłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ogromną ochotę wyjechać nad morze, choć ja wolę to ciepłe hiszpańskie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię polskie morze i to nieprawda, że nie nad nim pogody. Miło Cię widziec :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak bardzo lubię nasz piękny Bałtyk i Nasze Polskie plaże. Muszę zaplanować jakieś dwa trzy dni nad morzem, bo nie będę sobą, a ostatnio cała rodzina zacherlana ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te miejscowości! Wybieram się tam co roku :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gościć Cię na moim blogu. Zostaw coś po sobie , komentarz lub mnie zaobserwuj, a odwdzięczę się tym samym :)