środa, 6 czerwca 2018

Evree - regenerujące serum do rąk, do skóry bardzo suchej i zniszczonej

Witajcie Kochani, 
Produktów do dłoni używa chyba każda z Nas. Ja bardzo często stosuję tego typu produkty ( nie tylko zimą), gdyż właśnie wtedy wszyscy przypominają sobie o dbaniu o skórę dłoni. Co prawda ujemna temperatura potęguje wysuszanie skóry, jednak warto o nią dbać przez cały rok. Najczęstszym produktem do dłoni jest po prostu krem. Dziś jednak przychodzę do Was z nieco innym ,choć na pierwszy rzut oka bardzo podobnym produktem. A mowa tu oczywiście jak sama nazwa wskazuje o regenerującym serum do rąk od marki Evree.


Zaczynając od początku serum dostajemy w bardzo fajnym , zgrabnym i poręcznym opakowaniu. Bez problemu mieści się w dłoni i myślę ,że w większości torebek znajdzie też swoje miejsce;). Opakowanie elastyczne, łatwo wydobywa się z niego produkt. Mi bardzo przypadło do gustu.



OBIETNICE PRODUCENTA:

Evree Max Repair Regenerujące Serum do Rąk do bardzo suchej skóry:

  • -silnie skoncentrowane serum do pielęgnacji skóry dłoni
  • -serum zawiera: olejek arganowy i masło karite
  • -produkt przynosi ulgę i ukojenie dla bardzo suchej i zniszczonej skóry
  • -serum intensywnie regeneruje naskórek, nawilża i zmiękcza skórę
  • -produkt nawilża spierchnięty naskórek i pozostawia dłonie wygładzone
Jak widać obietnice producenta są dość obiecujące. Teraz zobaczymy jaka jej moja opinia.

Serum ma bardzo unikatową konsystencję. Nie jest ona bardzo gęsta (jak to mają niektóre kremy), ani też bardzo rzadka. Mogła bym stwierdzić ,że jest idealna , gdyż jest bardzo "leciutka", nie spływając przy tym z dłoni. Serum przyjemnie się rozprowadza. Dość szybko się wchłania, nie pozostawia na powierzchni lepkiej warstwy, jednak trzeba zaznaczyć ,że otula skórę dłoni delikatną powłoką, którą da się wyczuć. Mi osobiście ona nie przeszkadza, a zaznaczę ,że lepkości skóry nie lubię.



Produkt ten zawiera w swoim składzie m.in olejek arganowy oraz masło karite. U mnie bardzo fajnie sprawdza się, gdyż doskonale nawilża, wygładza skórę i oczywiście szybko się wchłania. Jest to mój pierwszy tego typu produkt, gdyż do tej pory miałam same kremy, peelingi, jednak serum jest u mnie pierwszy raz ,lecz już się polubiliśmy. Jedynie mogę się przyczepić do zapachu, jest on delikatny, jednak nie do końca trafia w moje gusta. Ale zaznaczyć chcę ,że najbardziej wyczuwalny jest jedynie podczas samej aplikacji produktu, później zapach jak gdyby zanika:).

Wspomnieć też należy, iż produkt znajdziemy w większości drogerii (mój kupiłam w Hebe ), a jego cena to mniej niż 10zł. Uważam więc, że jak za taką cenę , produkt daje radę i jest na prawdę fajny.



Stosowaliście ten produkt ?:)







13 komentarzy:

  1. Miałam i używałam go w okresie zimowym i bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam i byłam z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio polubiłam kremy do rąk Oriflame. Ale nie jestem regularna w stosowaniu, bo zawsze zapominam. Tego z evree nie stosowałam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dawniej stosowalam kremy lecz z avonu,.też pamiętam całkiem fajnie dawały radę:)

      Usuń
  4. tego produktu Evree nie miałam, jednak markę bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze znam to SERUM i bardzo je sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam tylko krem do rąk, ale u mnie nie dał rady :P Może serum lepiej by się spisało :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze go nie miałam, ale cena całkiem przystępna więc chętnie go wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz spotykam się z tym produktem, ale muszę przyznać, że mnie zaciekawił ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gościć Cię na moim blogu. Zostaw coś po sobie , komentarz lub mnie zaobserwuj, a odwdzięczę się tym samym :)