niedziela, 5 listopada 2017

Moje pierwsze - kwadratowe paznokcie

Nie wiem czy wiecie ale uwielbiam mieć zadbane paznokcie. Przyczyniła się do tego również moja poprzednia ,jak i obecna praca. Z hybrydami jestem już od trzech lat ,a od roku zaczęłam również przygodę z paznokciami żelowymi.
 Efekt? Znakomity ! 
Właśnie dzięki metodzie żelowej poznałam jak można z "płaskich", nieforemnych paznokci wyczarować paznokcie o jakich marzy na pewno nie jedna z nas. Również na pewno znacie doskonale ten  moment kiedy złamiemy paznokcia. Często nawet nie wiemy kiedy i gdzie. i wtedy rozpacz.., bo długo zapuszczane paznokcie trzeba skrócić. 
Bzdura! Chociaż powiem Wam , że kiedyś też tak  myślałam i robiłam. Dopiero jak będąc na stażu (dodam ,że byłam stylistką paznokci) poznałam wszystkie metody przedłużania paznokci. I od tej pory długie paznokcie się ze mną nie rozstają!
Przez te wszystkie lata były ze mną paznokcie ,tzw "migdałki". Osobiście KOCHAM ten kształt!
Pięknie wydłużają i wysmuklają paznokcia przez co tak bardzo przypadły mi do gustu. Jest to też jeden z najbardziej popularnych kształtów , który pasuje większości osób.
Jednak jak to mówią "Kobieta zmienną jest "! Ostatnio postanowiłam porzucić mój ukochany migdałek , by spróbować kwadratów ( patrz zdjęcie powyżej). Byłam pewna ,że jeszcze w dniu ich robienia będę je ściągać :D. Zawsze uważałam ,że takie paznokcie wyglądają jak przysłowiowe "łopaty". Oczywiście to jest tylko moja osobista opinia , gdyż wiem, że są różne gusta i dla wielu ten kształt może być niezastąpiony.
Jednak przechodząc ściślej do tematu: WYTRZYMAŁAM!
A mało tego muszę powiedzieć że dobrze się w nich czułam i zbierałam z otoczenia mnóstwo komplementów na ich temat. Zaskoczyłam samą siebie.
Wniosek? Czasem warto próbować nowości i zmian. 

4 komentarze:

  1. Fajnie wyglądają, choć ja teraz wolę krótsze paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne. marmurkowy motyw na paznokciach bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie pięknie wygląda w macie ;) też uwielbiam

      Usuń

Miło mi gościć Cię na moim blogu. Zostaw coś po sobie , komentarz lub mnie zaobserwuj, a odwdzięczę się tym samym :)