wtorek, 7 listopada 2017

Mascara Maybelline Lash Sensational

Tusz do rzęs! To zdecydowanie kosmetyk , bez którego trudno jest sobie wyobrazić codzienne życie. Na pewno gości on w kosmetyczce nie jednej z nas. Bo przyznać się ! Kto dziś nie używa tego kosmetyku?

Moje rzęsy są z natury bardzo cieniutkie i krótkie. Niestety matka natura nie obdarzyła mnie w tym wypadku zbyt hojnie. Dlatego też tusz do rzęs ,to mój kosmetyk nr.1!
Na ostatniej promocji w Rossmanie , jedną z moich zdobyczy była
 MASCARA MAYBELLINE LASH SENSATIONAL

Nie będę się tu długo nad tym rozpisywać. Tusz bardzo przypadł mi do gustu, choć muszę się przyznać ,iż wcześniej nie przepadałam za tuszami tej marki.

Dlaczego go lubię?
➤ pogrubia rzęsy
➤ wydłuża i podkręca
➤ nie tworzy grudek
➤ intensywna czerń
➤ precyzyjna ,zaokrąglona szczoteczka

Zdjęcia poniżej pokazują, efekt "przed" i "po". Myślę, że efekt jest wystarczający, szczególnie jeśli chodzi o taki codzienny makijaż. 
Ponieważ jeśli chodzi o większe wyjścia , to lubię sztuczne rzęsy:)
Tak czy inaczej , osobiście POLECAM !


7 komentarzy:

  1. fajna szczotka, lubię takie, efekt rzeczywiście jest fajny

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ją w zapasach. Zobaczę jak się u mnie spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt extra. Mi osobiście ciężko się pracuje z takimi zaokrąglonymi szczoteczkami. Wolę te proste :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny efekt, widać różnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ten tusz, ładnie wydłuża rzęsy:) Akurat go używam :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gościć Cię na moim blogu. Zostaw coś po sobie , komentarz lub mnie zaobserwuj, a odwdzięczę się tym samym :)