piątek, 29 grudnia 2017

Nowości Kosmetyczne

Witajcie ! 
I już po świętach... 
Przez to też chwilę mnie tu nie było ale jak myślę i większości z Was. Jest to jednak czas rodzinny, świąteczny, gdzie nie zawsze ma się ochotę a przede wszystkim czas na pisanie postów. Dziś jednak już znalazłam chwilkę i przychodzę do Was z moimi nowościami kosmetycznymi ,które ostatnio wpadły w moje dłonie:)
Jeśli jesteście ciekawi , to zapraszam ! :)

Nie ma tego dużo ,bo zaledwie trzy produkty. Jednak dla mnie są to nowości , których jeszcze u siebie nie miałam , a słyszałam bardzo dobre opinie na ich temat :). Założę się, że wiele z Was pewnie już coś z tych rzeczy posiada. A o czym dokładnie mowa? 



Pierwszy produkt to puder sypki do twarzy MAYBELLINE MASTER FIX. O ile się nie mylę ,jest to jeden z nowszych pudrów tej marki. Przyznam się ,że pudrów z maybelline jak do tej pory nie używałam wcale. Ten jest pudrem sypkim, transparentnym. Ma matowić i wygładzać skórę jednocześnie. Boję się, żeby tylko nie bielił skóry, jak to robią niektóre "niby" transparentne pudry. Będę go testować w najbliższym czasie:)



Następnym produktem , jest też produkt marki maybelline, a dokładniej tusz do rzęs MAYBELLINE LASH SENSATIONAL. Co do tuszy -bardzo lubię z jeden z maybelline, sprawdza się u mnie super. Jednak teraz stwierdziłam ,że może zaryzykuje i wezmę inny- ten właśnie:). Czy warto? -to się okaże ;D. Tusz ma dawać efekt "wachlarza" rzęs. Maksymalna objętość bez sklejania- brzmi bardzo zachęcająco :) !



Trzeci i już ostatni produkt- a właściwie chyba rzecz ;D , nie wiem czy do końca kosmetyczna ale pomyślałam ,że wtrące ją tu jako uzupełnienie:). A są to sztuczne rzęsy ARDELL WISPIES.





Co sądzicie ? Macie coś z tych rzeczy ? Pozdrawiam ! :)






4 komentarze:

  1. Ciekawi mnie puder bo już nieco dobrego o nim słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jak się sprawdzi ten tusz, u mnie w żółtym opakowaniu fajnie się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię wpisy o nowościach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tusz miałam i byłam zadowolona :) Czekam na Twoją opinie! ☺

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gościć Cię na moim blogu. Zostaw coś po sobie , komentarz lub mnie zaobserwuj, a odwdzięczę się tym samym :)