środa, 20 grudnia 2017

IDEALNY PODKŁAD NA ZIMĘ

Hej ,hej ! :)
Na zewnątrz już coraz zimniej. Temperatura spada coraz to bardziej poniżej zera. Nie ma się co dziwić , w końcu mamy już zimę ;D. Nie wiem jak Wy, ale ja o tej porze roku zmieniam nieco pielęgnację , na bardziej "bogatszą" , jak również i podkład, o którym chcę Wam dziś powiedzieć :). A mowa tu o moim ulubieńcu już od dawien dawna ..czyli podkładzie Bourjois Healthy Mix.


Stosuję go razem z pudrem z tej samej serii, co myślę widać na zdjęciu :)




OPIS PRODUKTU:
Bourjois Healthy Mix Podkład Rozświetlający 

Owocowy podkład rozświetlający cerę od firmy Bourjois. Lekka formuła z łatwością radzi sobie z niedoskonałosciami cery jednocześnie nie obciążając jej. Rozświetla twarz, bez zbędnych drobinek, nadaje efekt zdrowej cery. Zaraz po zastosowaniu skóra jest miękka, gładka i widocznie ożywiona. Podkład nadaje się do każdego typu skóry. Subtelny, nie drażniący owocowy zapach dodatkowo wpływa na cerę:

- Morela - dodaje blasku

- Melon - działanie nawilżające

- Jabłko - antyutleniacz

- Imbir - działanie odświeżające


Pojemność: 30ml


MOJA OPINIA:
Podkład jest moim ulubieńcem już od bardzo dawna. Stosuję go często, nie tylko zimą! Jednak zimą sięgam po niego znacznie częściej niż w pozostałe miesiące. Jednak przechodząc do rzeczy.
Nie jest to bardzo kryjący podkład , jego krycie uznała bym za średnie. Jednak uwielbiam go za to ,jak pięknie na skórze wygląda. Daje efekt zdrowej skóry i zdrowego blasku.  Skóra po jego nałożeniu jest świetlista i promienna. Koloryt w pełni ujednolicony. Do tego bardzo ładnie wygląda przez wiele godz i nawilża. Zawiera bowiem wiele roślinnych ekstraktów , które dodatkowo nawilżają i odżywiają skórę, co dla mnie jest jak najbardziej na plus, szczególnie zimą, kiedy mam tendencję do wysuszenia skóry i tzw. "suchych skórek".
Na mojej skórze prezentuje się następująco:


PRZED


PO

Do tego również podkład jest łatwo dostępny oraz tani. Cena to ok. 30zł/ 30ml. Ja kupuję go w hurtowni lub zamawiam przez internet , gdyż stacjonarnie np w rossmanie kosztuje znacznie więcej. 

Ja mam w kolorze 52 Vanilla, jest fajny, wpada w żółte tony ,co dla mnie jak najbardziej na plus. Niestety wybór kolorów nie jest zbyt duży . Do wyboru mamy jego 5 odcieni:

Dodatkowo nowa, zmieniona formuła zawiera wit.C, E oraz B5.




A jak Wasze podkłady na zimę ? Macie jakieś ulubione? Z chęcią poznam Wasze opinie:)

13 komentarzy:

  1. Używałam tego podkładu jeszcze za czasów liceum i plastikowej buteleczki:D Bardzo go lubiłam ale na ten moment stosuję makijaż mineralny. Na Twojej skórze prezentuje się bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. za każdym razem przymierzam się do zakupu tego podkładu jednak wszystkie kolory są dla mnie zbyt żółte... :( A tyle pozytywnych opinii o nim :(

    zapraszam również do mnie na bloga :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ten podkład, ale puder to dla mnie koszmarek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam podkładów, nie wiem kiedy będę ale widzę że po zdjęciach że jest w porządku:)
    Obserwuję i pozdrawiam :)!

    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Testowałam go, ale na mojej twarzy ładnie nie wyglądał. Mam teraz dwa ulubione podkłady Maybelline Affinitone oraz Bell Royal Matt 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem czy odcień ten najjaśniejszy by mi podpasował, na twarzy extra się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam tego podkładu i w sumie nie mam swojego ulubieńca.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię podkłady Bourjois, tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie numer jeden to revlon colorstay :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Revlon też uwielbiam i mam w swojej kosmetyczce , jednak stosuję go bardziej na większe wyjścia niż na co dzień :)

      Usuń
  10. O wygląda bardzie fajnie :) Muszę kiedyś wypróbować, ale już dużo dobrego o nim słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam go, ale nie używam, bo jest dla mnie zbyt pomarańczowy, może na lato u mnie sprawdzi się lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Unikam zwykłych podkładów, ale widzę, że ten ładnie wyrównuję koloryt skóry

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gościć Cię na moim blogu. Zostaw coś po sobie , komentarz lub mnie zaobserwuj, a odwdzięczę się tym samym :)