piątek, 2 lutego 2018

Pazurki #5


Witajcie!

Pora na kolejny post paznokciowy. Tym razem miałam troszkę więcej czasu i ochoty by delikatnie "pobawić się" na pazurkach;). Nie miałam kompletnie weny i pomysłu, jednak chciałam ,by coś się na nich działo. I tak oto wyszło coś takiego. Dajcie znać co myślicie ? Trochę się tu dzieje , lecz myślę,że jeszcze w taki przystępny , nie przesadzony sposób.


Wszystko oczywiście ręcznie robione , nawet dużo rzeczy zamiast pędzelkiem to zwykłą wykałaczką ;D - dla chcącego nic trudnego !

Użyte produkty:

  1. NeoNail - White Collar
  2. NeoNail - Romantic Rose
  3. Neonail - Pure Black
  4. Neonail- Warming Memories
  5. Semilac - Little Stone 140
  6. Semilac - Gold Disco- 037





Dajcie znać co sądzicie ? ;) I jakie pazurki goszczą aktualnie u Was? :)

21 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł na zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńka! Wyglądają rewelacyjnie!

    Obserwuję 😙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem zadowolona z efektu:)
      obserwuję również

      Usuń
  3. Bardzo ładne :) Ja obecnie dopiero będę wymyślać co tu nowego zmalować na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!! it looks so amazing! beautiful nail art.
    I discover your blog and start following you. Hope you will also follow me back.Please visit my blog.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten najmniejszy pazurek podoba mi się najbardziej! Skorzystam z tego wzoru :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  6. ten odcień czerwieni jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to bardziej róż, jednak nie do końca na zdjęciu da się uchwycić rzeczywisty kolor:)

      Usuń
  7. Podoba mi się ten czarno-biały efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie dobrane kolorki! Czerwień jest niesamowita!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    www.wydru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gościć Cię na moim blogu. Zostaw coś po sobie , komentarz lub mnie zaobserwuj, a odwdzięczę się tym samym :)