niedziela, 15 kwietnia 2018

Pazurki #7 - czyli co wyczarowałam z czterech odcieni marki Semilac

Cześć Kochani! 

Już chwilę nie pojawiała się u mnie tematyka paznokciowa na blogu, więc teraz nadrabiam zaległości. Ostatnie pazurki były bardzo króciutkie i głównie w jednym kolorze. Jednak nie potrafię osobiście w takiej długości funkcjonować ;) , przyzwyczaiłam się już po prostu do długich paznokci i przy takich już zostanę.

Dłuższe paznokcie dają duże "pole do popisu", dlatego też dzisiejsza inspiracja jest bardzo różnorodna. Do wykonania stylizacji użyłam czterech lakierów marki Semilac:

  • 001- strong white
  • 031- black diamond
  • 011- purple diamond
  • 130- sleeping beauty 
Jakiś czas temu Semilac zmienił też opakowania swoich buteleczek. Trafiają one niewątpliwie w moje gusta. Są bardzo eleganckie i wyglądają dużo profesjonalniej niż ich poprzednia wersja. Lakiery są dość gęste w konsystencji , przez co też dobrze napigmentowane oraz dobre jakościowo.

Po tym wstępie zapraszam Was na prezentację poniżej. Mam nadzieję ,że zaczerpniecie jakąś inspirację oraz zobaczycie jak dane kolory wyglądają już na paznokciu. Dodam ,że każdego koloru daję zawsze dwie warstwy , czasem lecz rzadko 3 (w przypadku czerni i bieli , które nakładamy bardzo cieniutkimi warstwami). Paznokcie jak już wspomniałam mam przedłużone żelem. Cyrkonie na małym palcu również przyklejone są na żel (bardzo trwały sposób !).
Zapraszam!






14 komentarzy:

  1. super kolory :D Ten z diamencikami świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez zawsze przyklejam cyrkonie na zel. Nic innego tak sie nie sprawdza i nie wyglada pozniej tak zjawiskowo i lsniaco.
    Z uwagi na to ze paznokcie robie glownie sobie nie kupuje wszystkich kolorow od marek takich jak neonail czy semilac, w koncu nie użyje ich tak czesto, a termin waznosci tez to ma.... zamowilam ostatnio lakiery na aliexpres na probe kilka kolorow... i sz jestem w ciezkim szoku... kolor i krycie... obledne.. nie wiem czy to kwestia tych kolorow czy takie sa kazde oO

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne pazurki ☺
    Obserwuje i zapraszam do mnie

    recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny i jaki elegancki manicure.

    OdpowiedzUsuń
  5. wyszedł Ci ciekawy efekt :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gościć Cię na moim blogu. Zostaw coś po sobie , komentarz lub mnie zaobserwuj, a odwdzięczę się tym samym :)