środa, 7 listopada 2018

Pierwsze urodziny bloga


Witajcie!


To już rok !


Tak Kochani, aż sama nie mogę czasem w to uwierzyć , ale blog "Kosmetyka by Monika" ma już rok! Dokładny rok temu o tej porze powstał i został opublikowany tu mój pierwszy post. Czasem nie mogę uwierzyć ,że ten czas tak szybko leci. Cieszę się ,że mogę się tu z Wami dzielić moją pasją, doświadczeniami, recenzjami i mieć w Was tak ogromne wsparcie. 

Choć początki jak wiadome nie były łatwe. Jednak teraz mogę powiedzieć ,że był to wyjątkowy rok!
Momentami trudny i wyczerpujący-ale niesamowity! Siadając pierwszy raz do pisania bloga nawet nie sądziłam, że tak się rozwinie i że będę tu, gdzie jestem teraz. Na wszystko zapracowałam sobie sama, począwszy chociażby od samego założenia bloga. Dlatego post ten jest dla mnie bardzo wyjątkowy , gdyż wiem ,że jest to moja zasługa i to właśnie dodaje skrzydeł i daje niezmierną satysfakcję!


Krok po kroku - czyli jak to było?

Pomysł pojawił się niespodziewanie. Jako maniaczka urodowa często trafiałam na różnego typu fajne artykuły, strony, blogi. W pewnym momencie pojawiła się u mnie myśl - a może by tak zacząć tworzyć coś swojego, mieć jakąś odskocznie od rzeczywistości? W końcu jestem z zawodu kosmetyczką - znam się na tym , lubię to , więc czemu bym miała się tym nie dzielić z innymi?
Oczywiście zaraz za tą myślą były wątpliwości- czy dam radę , czy znajdę czas , czy kogokolwiek tym zainteresuję ? 
Teraz mogę powiedzieć bez dwóch zdań , że było warto ! I warto próbować , rozwijać się i dążyć do swoich marzeń!

I tak oto od pomysłu, przeszłam do tworzenia i równy rok temu założyłam bloga i opublikowałam pierwszy post. Z początku prowadziłam tylko i wyłącznie jego- po nie całym miesiącu- utworzyłam funpage, po ponad pół roku - blogowego instagrama. 

Udało mi się również nawiązać współpracę blogową, która była dla mnie nowym , miłym doświadczeniem. Przez ten czas poznałam wiele wspaniałych ludzi oraz nauczyłam się nowych rzeczy.




Statystyki:

Nie sądziłam nigdy ,że osiągnę takie wyniki. Mimo mojej chwilowej nieobecności bloga przez ostatni rok odwiedziło - 5772 osoby, średnia liczba odwiedzin w miesiącu - to 300 osób. Przez ten opublikowałam -56 postów, zostawiliście pod nimi 841 komentarzy! Do tej pory mam 51 obserwatorów bloga i 27 konta google . Mój blogowy funpage uzyskał 127 polubień, natomiast blogowego instagrama obserwuje 132 osoby.



Czy ze wszystkiego jestem zadowolona?


Oczywiście , że nie! Powyższe statystyki są dla mnie ogromnym wyróżnieniem i siadając do zakładania nie sądziłam ,że tak się to potoczy ,że tyle się wydarzy! Jestem dumna z tego co osiągnęłam do tej pory , jednak nie spoczywam na laurach. Rzeczą , którą na pewno chciałabym zmienić to wygląd bloga. Jeszcze nie jest tak , jak bym sobie tego wymarzyła, jednak jak powiedziałam do wszystkiego doszłam sama i sama się nauczyłam gdzie dawniej nie miałam o tym zielonego pojęcia. Kolejną rzeczą , do której dążę to oczywiście przejście na własną domenę, bo jak wiadomo jest to spore osiągnięcie bloga. Czas pokaże - wszystko przede mną :) !





To dzięki Wam!

Teraz w tym miejscu chciałabym podziękować Wam, czyli moim czytelnikom. Gdyby nie Wy nie było by tu i mnie, nie doszła bym tu gdzie jestem teraz. Dzięki Wam mogę się rozwijać i dzielić swoją pasją. 

Dziękuję za wszystkie komentarze zostawione tu , na fanpagu oraz na Instagramie. Również za wszystkie lajki, udostępnienia i za maile , które do mnie wysyłacie z różnymi pytaniami, słowami otuchy. Daje to niezwykłą motywację do działania i cieszy mnie ,że mogę być z Wami w kontakcie.



13 komentarzy:

  1. Sto lat dla bloga! :-)

    Lubie czytać takie wspomnienia. :-)

    Mój blog skończył niedawno 6 lat i cieszę się, że wtedy go założyłam. Jest dla mnie fajna odskocznią od codzienności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję rocznicy, to zawsze świetna sprawa, gdy widzimy, jakiego rozwoju dokonaliśmy :) Oby dalej szło jeszcze lepiej, dużo wytrwałości życzę, bo w blogowaniu chyba to jest najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromne gratulacje, wiem jak ciesza te pierwsze urodziny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę dalszej satysfakcji z blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje i życzę kolejnych pięknych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje!!! ja tez w tym roku obchodziłam pierwsze urodziny

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje pierwszego roku i życzę dużo radości z blogowania i kolejnych pięknych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje pierwszego roku :) Mam nadzieję, że i ja do tego momentu dotrwam bo dopiero zaczęłam swoją przygodę. Rozwijaj się dalej i powodzenia <3 pozwól, że zostanę z Tobą na dłużej by śledzić Twoje postępy! pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję , również życzę powodzenia w blogowaniu i zapraszam częściej :):*

      Usuń
  9. Gratuluję! I życzę powodzenia w kolejnych latach. :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gościć Cię na moim blogu. Zostaw coś po sobie , komentarz lub mnie zaobserwuj, a odwdzięczę się tym samym :)