poniedziałek, 27 listopada 2017

Kosmetyczny "BLACK FRIDAY"


Witajcie !
Mamy za sobą wielkie "święto wyprzedaży" , czyli bardzo popularny BLACK FRIDAY. Niestety czasem jest to trochę przereklamowane  , lecz często uda się upolować coś fajnego:). Ja dziś chcę Wam pokazać moje kosmetyczne zakupy z tego dnia. Nie ma tego strasznie dużo, ale zawsze coś. 
Zapraszam ! :) 

Pierwszym z nich jest produkt od marki BIELENDA, którą osobiście bardzo lubię. Jest to tzw. "esencja w perełkach", która jak mówi producent może byś stosowana zarówno jako serum do twarzy jak i baza pod makijaż. Jestem bardzo ciekawa tego produktu. No i wizualnie- co tu dużo mówić , wygląda prześlicznie!

Drugi produkt ,to produkt codziennego użytku, więc nie będę się o nim zbyt rozpisywać. Jest to antyprespirant od marki Dove. Używałam od nich dużo podobnych kosmetyków i jeszcze się nie zawiodłam:)

Kolejny mój zakup to dla mnie totalna NOWOŚĆ! Jest to produkt z marki NACOMI, a dokładniej czarne mydło, w 100% naturalne. Nie powiem że jestem jego bardzo ciekawa , gdyż fajnie się zapowiada, a osobiście nie miałam nic z tej marki ,więc z ogromną przyjemnością będę testować coś nowego!:)

Teraz też produkt myślę wszystkim znany i przez większość używany - bloczek polerski od firmy Semilac.

Kolejne dwa produkty , to lakiery hybrydowe od Neonail. Tak tak, mam już ich multum, ale obok promocji -25% nie mogłam przejść obojętnie :). Wybór był bardzo ciężki ,gdyż ja zawsze mam problem z wyborem koloru - mogła bym mieć chyba wszystkie! ;D



Następnie podkład, który już jest ze mną już od dłuższego czasu ,więc wiem że jest dobry. to produkt myślę już kultowy od Bourjois, - healthy mix. Poprzedniego mam końcówkę ,więc kolejny czeka właśnie w zapasie.

Na koniec zostały mi produkty do ust , a dokładniej matowe pomadki od Golden Rose. W swojej kosmetyczce mam już dwie, teraz doszły kolejne dwie:). Super przełożenie jakości do ceny. Oto moje nowe odcienie:



I tak właśnie doszliśmy do końca moich piątkowych kosmetycznych zakupów. Ja jestem bardzo zadowolona i w najbliższym czasie będę te oto produkty testować. 

Co sądzicie o tych produktach ? i jak tam Wasze wyprzedażowe "zdobycze" ? :)

12 komentarzy:

  1. a ja nic nie kupiłam :D nie lubię takich "akcji" wolę zakupy "na spokojnie" w normalny dzień. :)
    obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne zakupy! Ja w tym roku całkowicie zapomniałam sobie o czarnym piątku i zrobiłam już spore zakupy wcześniej. No więc w tym roku nie skorzystałam z tych przecen.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o kosmetyki, to zrobiłam małe zamówienie w Kontigo, choć i tak mam za dużo tego wszystkiego :) A tak to jeszcze kupiłam kilka książek i to by było na tyle z back friday, mnie jakoś te promocje nie porwały, większość były mniejszymi niż przed czarnym piątkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne kosmetyki dorwalas. Nie wiedzialam ze baza w perelkach jest rowniez zielona :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię ten bloczek Semilac :) mam i chwalę sobię.

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak dla mnie chyba najlepszy :) , a wiele testowałam

      Usuń
  6. super kosmetyki, wiele z nich to moi ulubieńcy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Esencję z Bielendy mam i uwielbiam! =) Ja jeszcze czekam na ostatnią przesyłkę, ale na pewno pojawi się wpis o moich łupach - będzie dużo pudrów, dwa podkłady i troszkę pielęgnacji. Generalnie wszystko, na co miałam ochotę od dłuższego czasu =)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Perełki z Bielendy fajnie wyglądaja, ja nic nie kupilam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nic nie kupiłam, nie miałam do tego głowy :(

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gościć Cię na moim blogu. Zostaw coś po sobie , komentarz lub mnie zaobserwuj, a odwdzięczę się tym samym :)