sobota, 18 listopada 2017

Pazurkowo

Hej Kochani! ;)
Ostatnio sporo nazbierało mi się zdjęć pazurków, więc pomyślałam , że najwyższy czas się tym z Wami podzielić. Są to wszystkie prace mojego wykonania, niektóre na sobie , inne na klientkach , znajomych;)
Zapraszam do oglądania !



To mój pierwszy, bardziej "zdjęciowy" post:)

Lakiery na jakich pracuje to głównie Semilac i Neonail.

 żel do paznokci- firma Black Prince




 


Jest to tylko część mojej kolekcji. Niestety dużo zdjęć utraciłam i od niedawna zbieram "nową " kolekcję.
Większość zdobień ręcznie malowanych, gdyż lubię się "bawić" wzorkami. Czasem zdarza się ,że korzystam z gotowych naklejek:) , często gdy nie mam weny, lub po prostu czasu :).

A Wam , jak się podobają? Lubicie czasem poszaleć z paznokciami ?

9 komentarzy:

Miło mi gościć Cię na moim blogu. Zostaw coś po sobie , komentarz lub mnie zaobserwuj, a odwdzięczę się tym samym :)