środa, 13 grudnia 2017

Świąteczne pazurki - cz.1


Witajcie !
Dziś przychodzę do Was z moimi ostatnimi pazurkami :) Nie czuję jeszcze za bardzo tych świąt ,jakoś tak z roku na rok coraz mniej. Cyba się już starzeję ;D , ale chcąc nie chcąc zostało nam już do nich zaledwie 11dni. Stwierdziłam ,że to najwyższy czas na zrobienie sobie świątecznych paznokci. 
Niestety nad czym boleje bardzo to to, iż są strasznie krótkie ;( , zawsze miałam mega długie paznokcie , jednak teraz postanowiłam na chwilę odpocząć od żelu i robić samą hybrydę. I taki oto efekt udało mi się uzyskać :


No bo jak święta to musi być renifer! Mi wyszedł taki troszkę "groźny" :D , jednak robiłam te paznokcie późno w nocy i już nie chciało mi się robić poprawek. Też fakt, iż na tak krótkich paznokciach trudno coś "wyskrobać" :)

Na palcu wskazującym stwierdziłam dodać delikatny zimowy akcent w postaci płatka śniegu 


Na palcu serdecznym u lewej dłoni wylądowała złota bombka :). Jest to bombka wypukła ,czego niestety nie udało mi się uchwycić na zdjęciu, więc musicie mi wierzyć na słowo ;D

Natomiast na kciuku postanowiłam zrobić kratkę. Inspiracją było zdjęcie znalezione przez przypadek w sieci :)

A tak prezentuje się całość :) 


Dajcie znać co myślicie ;). Myślę, że to nie ostatnie moje świąteczne ,więc zachęcam do śledzenia mojego bloga na bierząco. 

16 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. sama dzisiaj będę robiła świąteczne paznokcie :D Mam jednak troszkę dłuższe od Twoich, jednak na pewno nie wyjdą takie fajne :(

    u mnie właśnie pojawił się nowy wpis, zapraszam :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł z płatkiem śniegu super, chętnie wypróbuję sama :) renifer boski!
    pozdrawiam i obserwuję :*
    bizarre-case.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. wszędzie święta, nawet na paznokciach ! :) uwielbiam ten klimat świąteczny... :)
    zapraszam do siebie: https://kaarolkaa95.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne, czerwień zawsze jest taka elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdobienie, czekam na następne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie wlasnie na blogu zdobienia swiateczne hihihi Twoje sa urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są te czerwone paznokcie i w kratkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie Ci wyszło, ja niestety nie mam talentu w tym kierunku

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie, chciałabym mieć taką artystyczną rękę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne<3 Masz talent, u mnie na blogu też dzisiaj świąteczne pazurki <3 Może wzajemna obserwacja ?
    Klaudiaonelive Blog<3 oraz
    Instagram.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdobienie, ja nie mam niestety talentu do takich rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny reniferek :D
    Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gościć Cię na moim blogu. Zostaw coś po sobie , komentarz lub mnie zaobserwuj, a odwdzięczę się tym samym :)