czwartek, 7 grudnia 2017

POMYSŁ NA PREZENT OD MARKI SEMILAC


Okres świąteczny już dawno uważam za rozpoczęty. Za sobą mamy już Mikołaja a przed nami jeszcze ..Gwiazdka! A co za tym idzie dla większości kolejne prezenty i upominki dla najbliższych. 
Nie macie jeszcze pomysłu? Być może przyda Wam się ten wpis. Jest to niewątpliwie prezent dla hybrydomaniaczki :) , nie ma się co oszukiwać. Jednak nie jest to standardowy, oklepany już zestaw kosmetyków ,co możemy dostać w każdej pobliskiej drogerii. Nie jest to również coś skomplikowanego! wręcz przeciwnie, banalnie proste!
Jeżeli chcecie zobaczyć jak z kilku produktów marki Semilac wyczarować oryginalny prezent , to zapraszam !

Co potrzebujemy? 


1. Pudełko w kształcie serca Semilac 
(bardzo eleganckie , mieszczące 36 lakierów hybrydowych)
Cena: 25zł

2. Ręcznik Semilac
(do wyboru biały, czarny bądź różowy), wymiary: 30x50cm
Cena: 15zł

Teraz zaczyna się pełna dowolność z wyborem kolorów lakierów hybrydowych, pyłków itp:). Ja wybrałam następujące: 

3. Lakiery hybrydowe z kolekcji Semilac Business Line
(wybrałam kolorki 194 Pink Beige, oraz 213 Nude Red),
Cena: 33zł/szt

4. Baza i Top Semilac 
(czyli coś ,co jest niezbędne przy manicure hybrydowym, ja wybrałam jedną z nowszych baz, samopoziomującą -czyli Leveller Base,
Cena: 33zł
 oraz tzw. "suchy top", którego już nie trzeba przecierać i sprawdza się super do pyłków!:), czyli Top No Wipe
Cena: 37zł

5. Pyłek Semilac Flash Galaxy:
(ja wybrałam odcień 667 Brown&Gold, jednak wybór pyłków jest bardzo bardzo duży :) )
Cena: 33zł

I to już w zasadzie wszystko ! Oczywiście wszystkie produkty można zmieniać wedle własnych gustów i upodobań. Prezent po zapakowaniu prezentuje się następująco :

Na koniec można prezent udekorować wstążką , zapakować w ozdobny papier bądź też nakleić kokardę ;D i gotowe!  pełna dowolność !  
A jak tam Wasze prezenty ? :) 

8 komentarzy:

  1. Łał taki zestawik to bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem pomysł rewelacyjny =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zestaw, ja wprawdzie hybryd nie robię sama, ale generalnie bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już samo pudełeczko sprawia, że jest to fajny pomysł na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wyglada to pudełko w kształcie serca:)
    Obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne! Był by to idealny prezent dla mojej przyjaciółki. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne to pudełko :) Chyba każda byłaby zachwycona takim prezentem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł na prezent! :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gościć Cię na moim blogu. Zostaw coś po sobie , komentarz lub mnie zaobserwuj, a odwdzięczę się tym samym :)