sobota, 2 grudnia 2017

ŚWIĄTECZNE ZDOBIENIA!


Hej !
Tak tak, nie wiem jak to minęło ale mamy już grudzień. A co za tym idzie już niedługo mikołaj , zima i święta !:) Nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam ten okres . 

Dziś przychodzę do Was podzielić się moim świątecznym wzornikiem :), kosztował trochę czasu i pracy - a jaki efekt? Ocenicie sami! Zapraszam.




Ja niestety jeszcze mam zwykłe pazurki (bez świątecznych zdobień ;( ) i niestety krótkie.. (zdjęcie obok ).
Ale już mam plan na moje kolejne i myślę ,że trochę się będzie działo ! :)




Co sądzicie? I jak tam Wasze pazurki , już świąteczne? :)

8 komentarzy:

  1. Jakie śliczne wzory!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście bede wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko jakie śliczne! Zazdroszczę cierpliwości i talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny wzorniczek! Ja jeszcze nie robiłam świątecznych pazurków, ale w zeszłym roku również zmalowałam podobny wzorniczek oraz fajowe pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje też jeszcze nie świąteczne, ale cały czas myślę nad nimi :) A twoje propozycje super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zachwycona, przepiękne! Szczególnie do gustu przypadł mi reniferek, ten z czerwonym nosem:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wzroki na paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pingwinek i renifer przesłodkie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz talent! Te zdobienia są naprawdę przepiękne :)
    PS. Zapraszam do mnie na konkurs mikołajkowy :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gościć Cię na moim blogu. Zostaw coś po sobie , komentarz lub mnie zaobserwuj, a odwdzięczę się tym samym :)