poniedziałek, 11 grudnia 2017

TEST - bąbelkowa maska oczyszczająca !

Witajcie!
Dziś przychodzę do Was z recenzją bardzo fajnej, ciekawej i nieco "innej" maseczki oczyszczającej do twarzy:). Jeśli jesteście ciekawi to zapraszam . A mowa tu o:

Purederm, Deep Purifying Black O2 Bubble Mask (Bąbelkująca czarna maska z węglem drzewnym)

Opis producenta:

maska detoksykująca dzięki pęcherzykom powietrza głęboko wnika w pory i eliminuje zanieczyszczenia, pozostawiając skórę nawilżoną i dotlenioną. W kontakcie z powietrzem jej żelowa konsystencja zmienia się w piankę detoksykujacą. Maska z węglem drzewnym reguluje wydzielanie sebum, pomaga tłustej skórze utrzymać ją w czystości. Bogata w ekstrakty z papai i cukru trzcinowego chroni cerę przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych , pozostawiając twarz rozjaśnioną.

Cena: 15zł (drogeria Hebe)



Jest to rodzaj maseczki w płachcie. Nakładamy ją na oczyszczoną skórę twarzy, pozostawiając na ok.15 min, po czym zdejmujemy.

Moja Opinia:
Jest to rodzaj maseczki ,którą bardzo lubię. Jestem ogromną zwolenniczką maseczek w płachcie , gdyż są mega wygodne w użyciu:). Ostatnio moja skóra lubi mi czas od czasu zaserwować niespodzianki w postaci punktowych niedoskonałości, więc zdecydowałam się na maseczkę oczyszczającą. Jednak nie taką całkiem zwykłą..;), dlaczego?
A to za sprawą maseczki oczyszczającej, która nałożona na twarz ma "bąbelkować " wytwarzając tym samym pianę, która rzekomo ma jeszcze bardziej pomóc w oczyszczeniu naszej skóry. Wpadłam na nią przeglądając internet i od razu wiedziałam że chce ją mieć i przetestować! :D I tak też się stało. Ale już przechodząc do rzeczy:
Maseczka jak już wspomniałam jest w płachcie , koloru czarnego. Po otworzeniu opakowania maska jest bardzo mokra i śliska oraz muszę przyznać, że już w trakcie nakładania zaczęła delikatnie się pienić:)
Maseczkę nałożyłam na twarz i odczekałam jak zaleca producent 15min. Po tym czasie maseczka wyglądała tak:

Piana , piana i jeszcze raz piana! ;D
Maseczka rzeczywiście bardzo szybko tworzy obiecywaną pianę . Jest to wyczuwalne na skórze , podobne uczucie jakby chodziły nam po niej mrówki :D. Jednak mimo wszystko nie przeszkadza to ,a jest to nawet przyjemne. Maseczka nawet po tych 15minutach "siedzenia na mojej twarzy nadal musowała . Na samym początku było wszystko w porządku, jednak pod koniec piany wytworzyło się bardzo dużo i zaczęła spadać na usta i oczy, więc trzeba było to kontrolować. Maseczka ma też delikatny , powiedziała bym ,że troszkę cytrusowy zapach. Jednak nie był on na tyle intensywny by mi jakoś przeszkadzał:). 
Po jej ściągnięciu skórę delikatnie przemyłam wodą, by całkowicie pozbyć się resztek powstałej piany. Co mogę powiedzieć i mnie bardzo zaskoczyło skóra była niesamowicie wygładzona , a co za tym idzie ,również i oczyszczona. W dotyku była bardzo mięciutka i miła. Nie czułam po niej żadnego napięcia skóry czy nadmiernego wysuszenia. Myślę że to bardzo fajna maseczka. Nie robi efektu "wow" , ale nie robi też nic złego. Podobne działanie ma do innych masek oczyszczających , które już stosowałam. Jednak jest z nią fajna zabawa i zawsze to coś innego.

PODSUMOWUJĄC:
  • skóra wygładzona i oczyszczona
  • brak uczucia napięcia skóry
  • fajny "gadżet" i zabawa podczas noszenia maski, gdy płachta zamienia się w pianę
  • delikatne uczucie mrowienia podczas noszenia
  • delikatny, cytrusowy zapach
Minus:
  • po pewnym czasie piany było na tyle dużo ,że zaczęła wchodzić" na usta i oczy, więc trzeba było cały czas to kontrolować i najlepiej...siedzieć spokojnie :)

Macie ochotę wypróbować? A może już testowałyście ? :) Ciekawa jestem jak to u Was wyglądało :)

19 komentarzy:

  1. Miałam już kilka maseczek bąbelkujących, ale tej jeszcze nie. Możliwe, że się skuszę przy najbliższej okazji =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też polubiłam maseczki w płachcie, są mega wygodne :) Takich bąbelkowych jeszcze nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię maski w płachcie, ale bąbelkującej jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam maseczki bąbelkowe! :D nakładanie to sama przyjemność :D I jak się później zabawnie wygląda, hihi :)

    dziękuję za odwiedziny i dodaję do obserwowanych, zapraszam ponownie do mnie, już niedługo nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio specjalnie poszłam do Hebe, by ją kupić i wyszłam ze wszystkim, tylko nie z nią :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybko się sprzedają ,ale myślę ,że jeszcze dorwiesz ;)

      Usuń
  7. Uwielbiam maseczki w płacie, ale do tych bąbelkowych nie jestem przekonana - za każdym razem piana włazi mi do oczu, maseczka zjeżdża, a na końcu skóra jest lepka :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to że piana wchodzi wszędzie to prawda. Też mi się to nie podobało w niej ..

      Usuń
  8. Dzisiaj kupowałem maseczki i zastanawiałem się nad zakupem takiej. Ale jednak zrezygnowałem. I żałuję. Przy następnej okazji się na nią skuszę :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna zabawa a przy okazji oczyszczenie , myślę że warto wypróbować :)

      Usuń
  9. Miałam podobną tylko, że z Lbiotica! Była extra! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie chciałam z Lbiotic maseczkę ale niestety była wykupiona i znalazłam tą ;)

      Usuń
  10. Ja nawet dla samej zabawy chciałabym ją wypróbowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam podobną maseczkę w zapasie :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gościć Cię na moim blogu. Zostaw coś po sobie , komentarz lub mnie zaobserwuj, a odwdzięczę się tym samym :)