środa, 14 lutego 2018

MAKIJAŻ W 10 MINUT



Witajcie Kochani !

Ostatnio bardzo dużo pojawiło się na blogu recenzji, testów kosmetyków (szczególnie maseczek :D) , więc postanowiłam zrobić troszkę odmienny post. Będzie po oczywiście makijaż , który swoją drogą też jest moją pasją  i myślę troszkę więcej wdrożyć go w mojego bloga. Dajcie koniecznie znać co o tym myślicie ?;)
A na sam początek będzie to mój minimalistyczny makijaż , który potrafię zrobić w zaledwie 10 min. Zapewne znacie to uczucie gdy rano troszkę Nam się przyśnie , i mamy niewiele czasu na "ogarnięcie się", w tym też na makijaż. W takim wypadku ja stawiam na minimum. Tuszuję to , co aktualnie najbardziej drażni mnie na swojej skórze , podkreślam rzęsy i brwi i ..jestem gotowa! ;). Jeśli zdąrzę robię lekkie konturowanie i to wszystko.


Na przygotowaną twarz ( krem i krem pod oczy) nakładam podkład , oczywiście zwilżoną gąbeczką. W tym przypadku jest to Loreal True Match w odcieniu Vanilla. Na punktowe zmiany nakładam korektor Catrice Camouflage w odcieniu 010 Ivory. Podkład jest rozświetlający , jednak ja całość pudruję , żeby przedłużyć trwałość makijażu. Puder który użyłam to Maybelline Master Fix, jest to puder transparentny.

Następne dwie rzeczy to brwi i rzęsy. Mogę wyjść bez wszystkiego ale pomalowane rzęsy to absolutne minimum ;) , myślę że również dla nie jednej z Was. Tusz jaki wybrałam ,to mój jeden z ulubionych, czyli mascara Maybelline  Lash Sensational. (mogliście o niej przeczytać  TU). Rzęsy zawsze podkreślam , gdyż moje z natury są bardzo jasne , cienkie i przerzedzone na końcach :). Gdy mam mało czasu najszybszym sposobem to przyciemnienie ich cieniem. Wybrałam cienie z paletki do oczu Makeup Revolution Black Velvet.


I to jest moje takie minimum. Jeśli starczy mi czasu , robię delikatne konturowanie , by twarz nie była taka "płaska". Dziś wybór padł na trio do konturowania , również od MUR,  a jest to Makeup Revolution Ultra Sculpt/ Brightening & Contour kit. Swoją drogą nie drogi a fajny zestawik:)



I to już wszystko. Bardzo prosty, podstawowy makijaż. Bardzo szybki do wykonania.




Dajcie znać co sądzicie i koniecznie bez czego Wy nie umiecie wyjść z domu ? U mnie to absolutnie tusz do rzęs! 
Pozdrawiam , buziaki <3

13 komentarzy:

  1. Ja również nie potrafię wyjść z domu bez tuszu do rzęs, a samo to zajmuje mi 10 minut :((
    Pozdrawiam cieplutko ^^

    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny dzienny makijaż, ja nie wychodzę z domu bez pudru i tuszu do rzęs.
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie koniecznie tusz do rzęs musi być :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie i naturalnie. A ja właśnie jestem jakaś inna i rzadko sięgam po tusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny, naturalny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Subtelny i delikatny makijaż!!!Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gościć Cię na moim blogu. Zostaw coś po sobie , komentarz lub mnie zaobserwuj, a odwdzięczę się tym samym :)