poniedziałek, 26 marca 2018

Kosmetyk niezbędny w codziennej pielęgnacji - czyli różany tonik od marki Evree

Cześć Kochani,

Co tam u Was słychać? Ja w końcu przegoniłam przeziębienie i staram się jak mogę nadrobić zaległości w blogowaniu:). Za oknem już coraz to ładniejsza pogoda ,która to podnosi na duchu i motywuje. Należę do osób ciepłolubnych, więc każdy słoneczny i ciepły dzień jest jak najbardziej na tak. Ostatnio dużo pielęgnacji trafia na mojego bloga. To pewnie za sprawą tego ,że po zimie skóra potrzebuje regeneracji i odżywienia i jeśli trafię na coś fajnego, to o tym mówię ;). Tak będzie i tym razem. Dziś temat tonizacji skóry i produktu , który dla mnie ostatnimi czasy to produkt Must Have!

A mowa tu oczywiście o różanym toniku do twarzy marki Evree. Pewnie większość wie, ale przypomnieć należy ,że tonizacja skóry jest bardzo ważna w pielęgnacji. Często krok ten jest pomijany co jest wielkim błędem wśród kobiet. Głównym zadaniem toniku jest oczywiście przywrócenie odpowiedniego pH skóry , które zostało naruszone innymi środkami oczyszczającymi (np.po demakijażu). Kosmetyki myjące ścierają z powierzchni naszej skóry ochronny płaszcz wodno-lipidowy skóry. I tu z pomocą wkracza tonik. Jednak to nie koniec jego zalet. Tonik również pielęgnuje naszą skórę, więc bardzo ważne jest , by dobrać odpowiedni rodzaj do swojej skóry.
Moja skóra jest bardzo wrażliwa, szczególnie po mocnym oczyszczaniu skóry. Ma tendencję do zaczerwienień i niekiedy nawet pieczenia. Tonik który odkryłam jest wprost idealny! Dlaczego ?


Jest to tonik na bazie wody różanej. Mamy ją w składzie już na drugim miejscu. Wcześniej we wpisach opowiadałam Wam ,że kosmetyki z różą bardzo dobrze działają na moją skórę. To również dotyczy i tego Pana ;D. To za co najbardziej go lubię to chyba to, że po jego zastosowaniu skóra jest uspokojona , wyciszona. Ewentualne zaczerwienienia są od razu jakby mniej widoczne, uspokojone. Czuć ,że z moją skórą bardzo się polubili. Dodatkowo sposób aplikacji jest również ogromnym plusem , gdyż mamy tu spray, dzięki czemu nie musimy dodatkowo pocierać naszej skóry , tracić wacików , czasu itd. Rozwiązanie bardzo wygodne !



Aplikator jest bardzo fajny i równo rozpyla produkt , taką "rozproszoną mgiełką". Produkt ma lekko różany zapach , jak dla mnie mega przyjemny. Oczywiście nie jest on później wyczuwalny na skórze, jedynie tylko w momencie aplikacji na twarz. 




Dodam jeszcze ,że produkt jest niesamowicie wydajny. Na tonizację całej twarzy wystarczą zaledwie 3-4 psiknięcia. Tonik mam już około 4 miesięcy , i przy codziennym używaniu zostało mi jeszcze prawie pół buteleczki. Tonik według producenta jest dla skóry suchej i mieszanej (ja mam mieszaną) i sprawdza się genialnie. Dodała bym jeszcze ,że będzie świetnie się spisywał przy cerach wrażliwych. 

Powiem Wam ,że kocham go nie tylko jako tonik do twarzy przy wieczornej pielęgnacji. Od jakiegoś czasu lubię użyć go po zrobieniu makijażu jako taką "mgiełkę nawilżającą". Sprawdza się do tego super! Ściąga nadmierną pudrowość ze skóry i sprawia, że cera od razu wygląda bardzo zdrowo, naturalnie , promiennie. Ot, taka ciekawostka ;D



Tonik co ważne jest w przystępnej cenie. Można go dostać już za 10zł. Do tego jest dostępny w większości drogerii. Wydajność, działanie, cena , dostępność- czego chcieć więcej ?:) 



Ciekawa jestem jakie są Wasze ulubione toniki ? :) Dzięki i cześć :**

14 komentarzy:

Miło mi gościć Cię na moim blogu. Zostaw coś po sobie , komentarz lub mnie zaobserwuj, a odwdzięczę się tym samym :)