czwartek, 29 marca 2018

Promocja w drogeriach Rossman -49%/ -55% kwiecień 2018. Na co warto zwrócić uwagę?

Witajcie Kochani !:)

Na pewno nie jestem jedyną osobą, która uwielbia kosmetyki. A już na pewno nie jestem jedyną ,która lubi wyprzedaże/ promocje ;D. Czy jest ktoś kto nie podziela mojego zdania ? ->przyznać się w komentarzach :D !.

Nieoficjalnie chodzą słuchy o kwietniowej promocji w Rossmanie. Drogeria ta organizuje ją dwa razy do roku ( tj. na wiosnę i na jesień). W tym roku według nieoficjalnych informacji promocja ma zacząć się 9 kwietnia 2018 roku. Nie ukrywam ,że ja bardzo się z tego powodu cieszę ,gdyż kosmetyki kolorowe spadają wtedy o 49% w dół, a dla posiadaczy aplikacji Rossman nawet do -55%.



Rabat -55% obowiązywał będzie najprawdopodobniej przy zakupie 3 różnych produktów do makijażu , natomiast na kolejne zostanie udzielony rabat -49%. Więc moim zdaniem , to też sporo:).



Co kupić na promocji w Rossmanie?
Promocja obejmuje jedynie kolorówkę (najprawdopodobniej). Być może i wypuszczą coś z pielęgnacji, wszystko z czasem się okaże. Przejdziemy sobie teraz przez makijaż od początku , czyli co polecam i u mnie się sprawdziło oraz co ja planuję kupić :).

PODKŁADY:


Mam swoje dwa sprawdzone podkłady. Oba są bardzo delikatne , naturalne. A mowa tu o chyba już kultowym i przez większość sprawdzonym podkładzie z marki Bourjois Healthy Mix. Mam resztkę jednego jednak na obecną chwilę jest dla mnie za ciemny. Bardzo lekki nawilżająco -rozświetlający podkład, myślę że na wiosnę/lato idealny.
Drugim podkładem , którego mam już drugie lub trzecie opakowanie to również bardzo popularny podkład Loreal Thrue Match. Piękna kolorystyka, lekki, rozświetlający , jednak bardzo dobrze wyrównujący koloryt cery.
Podkłady ,o których słyszałam dużo pozytywnych opinii ..i nie wykluczone, że na jakiś się nie skuszę :D , to:
1. My Secret, Matte Blur Effect Make up
2. Loreal Infallible 24H
3. Bourjois , 123 Perfect CC Cream  (coś z myślą na lato ;d)



KOREKTORY:

Niewątpliwie poluję na nowość od marki Maybelline, a mianowicie ich nowy korektor pod oczy z gąbeczką , czyli Maybelline Instant Anti Age Rewind Eraser. Póki co robi wielką furorę w internecie i jestem ciekawa jak sprawdzi się u mnie.
Z drogeryjnych korektorów nie mam zbyt wielu faworytów. W miarę przyzwoity jest korektor z Loreala Thrue Match, z tej samej serii co podkład :)


PUDRY:

Ostatnio nałogowo można powiedzieć stosuję puder Maybelline Master Fix , który u mnie sprawdza się rewelacyjnie. Recenzję znajdziecię TUTAJ.
Nie mam w planach kupna akurat pudru , lecz kto wie z czym wrócę ;D. Jeśli jakiś p[olecacie dawajcie znać:).


Bazy pod cienie/ cienie:

Ja osobiście jako bazy najczęściej używam korektora. Swego czasu stosowałam też jako bazę kremowy cień Maybelline Color Tattoo. Coś strasznie dużo tu tej firmy :) , widocznie trafia w mój gust ;P!
Jeśli chodzi o cienie to lubię inne marki, których w rossmanie niestety nie dostaniemy, choć ostatnio jestem pod wrażeniem nowej paletki Lovely Choco Bons -->ZOBACZCIE, która ma również swoją drugą wersję, na którą być może zwrócę uwagę:).


EYELINERY:
I tu znów wraca marka Maybelline i sprawdzony już dawno eyeliner w żelu Eye Studio ,Lasting Drama Liner. Przyznam ,że dawno już go nie używałam , lecz sprawdzał się super. Również całkiem fajnie sprawdza się u mnie eyeliner w pędzelku z Eveline Celebrites. jest to tzw. tusz do kresek. Polecam .


TUSZE DO RZĘS:
Moje ulubione to mascary z LOreal Volume Million Lashes. Chyba większość (jak nie wszystkie ) testowałam i super się sprawdzały. A drugi, w którym jestem zakochana  to znów Maybelline i Lash Sensational. Było o nim dużo TUTAJ, macie wszystko. Dziękuję :) tyle o nim.
A co do tego jakie planuję , to myślę m.in o nowościach Lovely /wibo.


RÓŻE/ BRONZEY/ ROZŚWIETLACZE:

Pierwsza kategoria ,czyli róże i tu miałam i polecam róże z Wibo Smooth'n Wear. Bardzo fajna pigmentacja , opakowanie , cena - rewelka ! Bronzery - przyznam się ,że nie mam chyba żadnego z rossmana ( może czas to zmienić?). A rozświetlacz to według mnie króluje Lovely i Gold Highlighter. Jedynie do czego mogę się przyczepić to opakowanie - plastik i to taki "tani " plastik, który mi szybko sie psuje. Lecz produkt sam w sobie genialny.


POMADKI:
I tu kocham kocham kocham Bourjois ,Rouge Edition Velvet(matowe pomadki). Co tu dużo mówić, super trwałość, pigmentacja .. Uwielbiam !









Jakie są Wasi ulubieńcy ? :) I na co polujecie ???;)


14 komentarzy:

  1. Kupię z pewnością jakiś podkład, ale jeszcze nie wiem na który się zdecyduje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również, myślę że nawet zrobię zapas kilku;)

      Usuń
  2. Ja się nei wybiera na ta promocję, bo jakoś nie uśmiecha mi się przepychani wśród tłumów i kupowanie zmacanych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem szczerze, że mnie już nie kuszą te rossnannowe akcje rabatowe. Jak sobie pomyślę o kolejkach, tłumach i rozgrzebanych, pootwieranych kosmetykach to mi się odechciewa zakupów nawet w tak kuszących cenach:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda ;/ ja kilka dni wcześniej myślę wybrać się żeby mieć już wybrane konkretne produkty, odcienie itd:)

      Usuń
  4. Moja lista jest w trakcie, zastanawiam się właśnie nad tym korektorem anti age, ale nie jestem jeszcze w 100% pewna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zamierzam polować na tę paletę z Lovely ewentualnie najnowszą paletkę Rveline, czyli Burn 😊 A reszta to bd sprawdzone produkty 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sama nie wiem, czy coś kupię. Już 3 czy 4 poprzednie takie promocje ominęłam, bo mam wszystko. ;-) Możliwe, że jednak na coś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gościć Cię na moim blogu. Zostaw coś po sobie , komentarz lub mnie zaobserwuj, a odwdzięczę się tym samym :)